|
|
|
|---|---|
Bjudko |
Jag planerar att importa en 3-serie och jag undrar vilka fel som är vanligast på årsmodeller 91-93 och om det är några speciella fel på vissa karosser etc. |
|
Passa dig för rost i s-kanterna och runt bakluckan. De 325 or jag har tagit hem har funkat bra maskinellt och inga större brister. Ofta så kan färddatorn krångla lite, oklara siffror men det beror lite på hur pedant du är.Jag tar hellre en bil med oklar färddator rostfri och maskinellt bra än en tvärtom, du vet vad jag menar. Köpte en 325 E36 92 för 55000 klar i Sverige, inget skinn + suddig färddator. Vinröd med vinge,sänkt,16alu, vitablink runtom,14000 mil 2ägare ( grannar )+ hamann sportavgassys = sköntljud Lycka till med bilköpet! |
|
|
Rost i skärmkanterna råkar du ut för förr eller senare... Jag gav 97000:- för min 325:a e36 -93, Lite rost i s-kanterna ( har fixat det nu.. ), 12000 mil, nya däck 235/40/17 (p7000), Hartge fälgar + sportavgas, full servicebok + kvitton, 4 ägare, import 97, gsm, lilla f-datorn, sportstolar, acc, rollo, mm mm. :! |
|
|
Köpte min 320coupé 93:a i höstas för 65000:- 12000mil, en ägare, nya däck. Har inte haft några som helst problem med den och rost finns inte överhuvudtaget! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.