|
|
|
|---|---|
|
Såg på CNN:s Hemsida att BMW ska bygga en begränsad upplaga av denna härligt håriga maskin... Gå in på Supercars.net eller Cnn:s hemsida för mer info.. Mmmmm Som i Marabou, eller var det M-Power??? | |
|
1:a April?? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Extra kul att det poppar upp en banner för "faked news" när man öppnar cnn sidan... Men jag vill så gärna tro på historien ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
jo visst e det kul? men man kan ju aldrig vara säker! Mmmmm Som i Marabou, eller var det M-Power??? |
|
RafkoM3 |
Tror inte att det stämmer tyvärr!!! Boys med M3 E30s--> har någon av er kolfiber insug med Alpha/n styrning utan LFM eller? /M3 E30(TIC) Länk |
Lasseman3 |
Jag tror att det är större chans att det blir "fred på vår jord" än att M3 E30 återuppstår... Men tanken kittlar en del...det skulle troligen vara lättare att vinna högsta vinsten på LOTTO än att hinna med då orderboken tecknas full;=) www.fakednews.com är inte kända för bra journalistik. |
|
Jaja grabbar, man kan ju alltid få hoppas lite! Det är ju kul att någon liten själ där ute som lägger ner mödan att göra denna sida för våran skull! så att vi har något att disskutera om. Mmmmm Som i Marabou, eller var det M-Power??? |
|
Lasseman3 |
Helt rätt WhiteBeemer, det var helt klart dagens nyhet! |
|
WhiteBeemer, hur går det med din bil? Blir du klar till sommaren? Hör av dig, jag är fortfarande skyldig dig pengar. (skäms) Ericsson AB Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.