|
|
|
|---|---|
| HEJSAN,NÅGON SOM ÅKER TURBO I EN E 30 SOM HAR BLIVIGT STOPPAD AV DE BLÅ ? VAD BLIR RESULTATET OMBESIKTNING, AV MED KORTET ELLER VAD HÄNDER DEN DAGEN MAN BLIR UPPTÄCKT FÖR ATT HA MONTERAT EN TURBO ,OCH EN LITEN FRÅGA - VAR BORRAR MAN LÄMPLIGAST OLJERETUREN I TRÅGET ELLER MÅSTE MAN BORRA DET I BLOCKET OCH I VILKEN KANAL BLI DÅ LÄMPLIGAST? MVH JOCKE | |
DjNightflight |
Ska själv sätta returen överst på oljetråget där fram riktat mot fronten... verkar enklast, man vill helst inte borra i blocket. DjNightflight |
| Inte så bar att sätta i tråget på M20 tycker jag. Lite väl hög nivå i tråget, men det kanske funkar. Jag borrar alltid precis bakom motorfästet ner mot tråget. | |
| bra ska de va. | |
|
Har min i tråget!! Funkar fin fint!! Kört en sommar utan turbo haveri!! mvh |
|
MIRRE75 |
Kolla här! www.mirresbmw.tk |
tudeski2457 |
Om returen går rakt in i tråget blir det ju en 90 graders böj, pallar turbon det eller måste den riktas nedåt? FAAN VA DET GÅR MELLAN SKOG O SNÅR!! |
|
Ang. dom blå, så skulle jag tippa på att det blir böter samt körförbud OM dom ser va du har under huven! Så klipp av huvvajjern och dra en ny till handsfacket, så när dom vill kolla så säjjer du att den måste gått sönder, då får du förmodligen bara ombesiktning, kanske till åmed klarar dig från det.. //Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.