|
|
|
|---|---|
|
Har rivd ut min org kasettspiller,kjøpt meg overgang fra org kontakt BMW til isokontakt ,men det eneste som skjedde var at jeg fikk strøm ikke lyd,så nå har jeg en kasettspiller som spør etter kode og en CD spiller som har strøm ,men ikke lyd,noe som kan hjelpe??? | |
| försök hitta den ryska sidan med elscheman ja tror web adressen finns nån stans här på forumet ! om jag inte minns fel finns standard scheman över stereo inkoppling ! | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk MVH Hasso Länk |
|
Jag tror inte du får något ljud innan du slagit in koden som "kasettspillern spör om", först då kopplas förstärkaren in.... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det har nog Pesk rätt i, jag missade det där med koden, men de kodade spelare jag haft har funkat på detta vis. MVH Hasso Länk |
|
PESK,det er ikke kasettspilleren som er mitt problem men det er cd spilleren som jeg ikke får lyd i. Kasett er UT.......... |
|
|
Tänk de förstod ja nästan av din fina norska formulering kasset ut cd in ;-) |
|
|
Det må da være en enklere måte å få lyd på cd spilleren på enn å legge om kablene,kasettspilleren funket jo utmerket,men den var da orginal |
|
Buller |
Hade samma problem, någonstans i bilen finns en förstårkare som högst sansynlig inte kopplas in samtidig med din nya radio. Jag löste problemet vid att dra nya sladder till samtliga högtalare, samt att jag monterade en ny förstärkare av typ lite bättra, och då funkar allt. En gång BMW alltid BMW |
|
Tror jeg har løst problemet,ringte BMW i karlstad og de sa at problemet var at forsterkeren ikke får strøm,jeg skulle da koble til en vit ledning som ligger sammen de andre kablene foran ved cdspillerne/kasett for de for fortsatt har det |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.