|
|
|
|---|---|
|
lappen från BMW fabrik som satt under passagerarstolen. Har tillsammans 29 utrustningspunkter på min 528iA 1998. Kan dock ej säkerställa följande: 071 ? 801 Auftragssteuerung ZD? 818 Batteriehauptschalter 879 ? Kan även konstantera att enligt lappen så var kod 0428 dvs förbandslåda samt varningstriangel på listan för extra utrustning! Någon som kan? MVH/Andre | |
|
Här hittar du det du söker... Länk _____ Micke Länk Länk |
|
|
Tack för det Micke! Då är min följande fråga: Fick fram att kod 071 betyder Super Premium Audio System och att 0676 betyder Premium Audio System. Jag har båda i min lista. Vad är skillnaden på dessa? Vad mer ingår i Super Premium Audio System som inte finns i Premium Audio System?? Sedan betyder 0801 Order Control? Vad innebär det? Sist 0818 betyder Main Battery Switch. Vad betyder det? sånt som extra utrustning? Är det någon säkerhets grej eller? Tack. MVH/Andre |
|
|
Jag har tyvärr inga bra svar på dina följdfrågor. _____ Micke Länk Länk |
|
|
Hittade detta på en sida angpende: Super Premium Audio System The Super Premium Audio System in the 540i is top of the line and makes it a pleasure to drive. For maximum sound, you can select preset tones based on the type of music you're listening to. You can also program your own sounds by adjusting the echo, room size, and equalizer to raise or lower the frequency bands. I know it sounds a bit extreme, but I kept looking in the back seat for the band. Länk Vad jag vet så kan inte jag göra dessa inställningar? |
|
|
Detta var från 7 serien 96: o Improved subwoofers in super-premium audio system Länk Var skulle "subban" sitta i så fall? |
|
|
Hittade även detta: Super-premium audio system with 14 speakers incl. 4 subwoofers; Digital Sound Processing and 6-disc CD changer. Men det avser ju 7 serien! Länk |
|
Deliq |
Kod 801 Order control el. Auftragssteuerung ZD betyder ungerfär att det är en kundspecificerad order d.v.s. att kunden har kryssat i sin tillvalslista hos försäljaren som sedan skickat beställningen till fabriken, till skillnad mot de standard-/förspecade bilar som levereras till försäljarna som "lagerbilar" i hallarna utan "kundknytning" vid tillverkningstillfället. M V H // Deliq ______________________________ Aktuellt fordonsbestånd: Länk nyligen såld: Länk *** Utvecklingen är nu så snabb att vi snart lagt framtiden bakom oss *** |
|
Tack för klargörandet Deliq. ;-) Då är det bara kod 071 som betyder Super Premium Audio System och 0676 betyder Premium Audio System. Utrustningskoden 0676 finns med på listan i Serviceboken som HiFi Aktiv Högtalarsystem. På utrustningslappen från fabriken som satt under stolen finns både 071 och 0676. Vad är skillnaden på dessa? Vad mer ingår i Super Premium Audio System som inte finns i Premium Audio System? MVH/Andre |
|
|
Avser igen 7 serien tyvärr: Super-premium audio system with upgraded audio power and components; 14 speakers including 4 subwoofers; Digital Sound Processing; and a 6-disc CD changer. One of the industry's leading audio systems. Vad jag vet så har jag 10st högtalare i min bil utan DSP? Vart brukar själva processorn sitta om man har DSP? MVH/Andre |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.