AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
347

Framdragna kablar?

BobaFett
har funderingarpå att köpa skinn inredning till kärran. Frågan är om det finns kablar framdraget till värme alternativt elstyrning?

Har även m3 speglar monterade men "styrningen" är inte inkopplad, finns det kablar framdraget till detta?

Vet inte om det går att säga bara på modellen men det är värt ett försök....:)
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Det sägs att på 525 och uppåt brukar det vara så att kablar finns framdragna till det mesta, nu vill jag inte ljuga men jag tror det är så!
Hade en 525 innan och tyckte det fanns massa kablar framdragna till olika utrustningar! T o m sätes värmare i baksäte fanns men knappen fanns inte till den så det var bara att dra länka ihop rätt kabel där knappen skulle sitta och så har man rump värmaren i baksätet.

MvH Bmw 4-ever
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Tänkte på en sak till! 535:or brukar väl vara fullt utrustade så risken är större att det borde finnas framdraget tll det mesta!

MvH Bmw 4-ever
fe
1.676
ferlin
Audi Q8 e-tron
Meckar i en 530xi E61 och en 320d -07 (EPA)
Det hoppas jag också, har precis köpt en inredning från en 90:as M5..sitter ju sitsvärme i dom. Om nån vet säkert om det finn draget kan ni väl meddela det här!
jocker18@home.se
är det ingen som vet vilka modeller det är framdraget på?? kul med xtra utrustning gratis juh :P tyskimport med skinn? finns det i baksäte då tro... knappast va?

WmB SoundZ
diamantsvart_bmw
Ferlin, vad fick du ge för innredningen?? letar oxå efter skinn till min vh Johan

Blev ingen BMW 535I med skinn utan en 525 IA 24 V i topp skick
Länk

Länk

fe
1.676
ferlin
Audi Q8 e-tron
ja du..kan nog säga att jag fick ett rätt bra pris. 2000 spänn för en komplett inredning: framstolar, baksäte, dörrsidor..jag har ju iofs inte sett grejorna än.. men dom skulle vara i bra bruksskick. Sen går ju frakten på en del...

Hoppas jag hinner få dom före helgen bara, då blir det att meka!
diamantsvart_bmw
du kan väl maila lite bilder hur det blev, dörrsidorna är dom olika om man har skinn eller tyg?

Länk

Länk

BobaFett
Ferlin

Du kan väl maila lite bilder till mig med...

Vart hittar man sån här inredning beggat? tips på bra sida?
fe
1.676
ferlin
Audi Q8 e-tron
inga probs..jag mailar bilder när det är klart. Förhoppningsvis hinner jag få grejorna före helgen som sagt. Hittade inredningen på en annons under delar säljes på den här sidan faktiskt.
fe
1.676
ferlin
Audi Q8 e-tron
är lite förbannad just nu..inte blev det nån M5 inredning för mig, snubben fick ett bättre bud än mitt och hade inga betänkligheter att vi var överens, jävligt hyggligt! så jag får leta vidare...
diamantsvart_bmw
vilket AS, hoppas du hittar, jag letar oxå efter skinn till min 525:a

Länk

Länk

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.