AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.001

Nån som kört Z4:an?

Sida 6 av 6
själv sitter jag nog mer och väntar på en eventuell M1:a när nu de kommer. Där har BMw iallafall kommit med besked om att de kommer när väl modellserien introduceras. Låter ju intressant..

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
mbolo: vadå M1 ? ska M modellen på nya 1-serie heta M1? Detta är ju helgerån i så fall. M1 är för all evighet reserverat bara för superbilar enligt mig....

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Nej det ska den då inte göra! enligt alla tidningar ska den ju heta M2 som jag hajat det iaf!! Men rätta mig om jag har fel så klart!

__
Länk
theprophet & Z3 4ever:
förlåt förlåt! Er passerar sannerligen ingenting förbi ! ;) Kanske har jag förivratt mig vad gäller namnet, men visst ska det komma ut en M version av lilla 1-serien sen? Blir väl logiskt i så fall att den kommer heta z2, om den är fyradörrars men annars borde den väl kunna vara en m1:a?

Fin blir den säkert däremot eller hur?

M Coupe
Å herregud, mina klumpfingrar är där igen. Jag menar M2 och inte z2..

M Coupe
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Mbolo: Ja enligt ryktena ska det vara M2 och kommer komma i Cabbe och så troligen Coupé.... Men mer än så vet jag inte.. eller jo den kommer få den underbara S14 motorn.. förhpnnginvsis i reviderad och modern tappning.. kommer nog lbi en storsäljare!

__
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.