AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
2.993

Nån som kört Z4:an?

Sida 1 av 6
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Nååå!

Hur är den???

Hur stora blir Ha begären?

Tycker iaf den är Brutalt Snygg!

_________
More power! Vill ha kompressor jag med!
Länk
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Aha.. Så man måste vänta ett bra tag till då.. (typiskt)

Det finns en bra artikel i December Performance BMW skrviven av en som fick provköra den. Killen är helt lyrisk. Enda negativa han hade att säga var: "it somehow feels too civilised to call it a sports car. "

_________
Länk
oscarv: vad fick du för pris? När var leveransen ?

_________
Länk
th
1.421
theprophet
Alpina 530iT "B3" -94
Z3c 4 ever!: Stört Skön komentar =) Hoppas bara man får möjliget att köra den nån gång i framtiden =)

Rogge
320i -04 (M-sport, step, Hi-Fi system)
Z4 har redan börjat säljas i USA. Följ länken nedan så kan ni läsa vad ägarna tycker om bilen och se en hel del sköna bilder.

Länk
Den är FET!
Visa användare
1.465
ChristianF
Alpina B3 Touring-96 Nr:10
325iT -07
Hittade Z4 annonser på Mobile.de

Finnns dom där ? Ta hem en då du som har dollar så det räcker
hehe, sköna komentarer. Jag gillar när jänkarna är konfunderade över Manual stick!!! Dem tror verkligen att man måste ha gått ut teknis för att kunna köra med "stick"

_________
Länk
För medlemmar i KAK finns en rejäl provkörning att läsa om i SMT. Artikeln är skriven av en Malmökille tror jag.

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Ro
135
Rogge
Ja jänkarna ja - de är helt otroliga. Jag har haft mycket kul genom att skumma igenom forumen på Roadfly... Det finns ju även en del att läsa - alla är ju inte helt borta.

Kika gärna i E 65 forumet (Länk. Där finns en kille (Conley) som haft en sjuhelsikes massa problem med sin E 65:a. Han har tom videofilmat mjukvarubuggarna och lagt ut dem på nätet. Stackars kille... Men han är asskön på sitt avslappnade sätt.
Ro
135
Rogge
Skulle vara "lära"...
är Z4:an en helt ny produkt,eller är de mycket som kommer ifrån Z3:an???
Lazereye: Jag tror nästan jag vågar säga att inget kommer från Z3 på Z4an. Z3 byggde ju på delar från E30 och E36...
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Länken till E65-killen fungerade icke :-(

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk
Ro
135
Rogge
Funkar för mig. Här är länken direkt till tråden: Länk

Huvudlänken till forumet om BMW är Länk
Ro
135
Rogge
Aha - nu ser jag. Länken tog med mitt sista ) och då funkade det inte. Konstigt att ) kom med i länken.
har Z3:an delar från E30?
Lazer eye: Inte från E30 vad jag vet. Till skillnad från Z1 som var byggt runt E30 så var Z3 bygt runt egen koncept där det mesta är "eget". Men det finns en del detaljker som kommer från E36.

Men svar på din förra fråga: det som är gemensamt mellan Z3 och Z4 är M54 motor...annars å har jag förstått att det finns en del gemensama koncept mellan Z4 och E65 när det gäller elektronik....

_________
Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.