|
|
|
|---|---|
mackan325 |
Skall hjälpa min mamma att sälja hennes 518i executive 1995, en ägare, oxfordgrön met med ljus inredning. Executive paketet med AC, elhissar, clås/larm, soundsystem, ädelträ et.c. Annan utrustning = Sommardäck på 15' alu, dubbade vinterhjul på org plåtfälg, avtagbar krok, bra Blaupunkt CD / RDS. Bilen har gått 10500 mil, är fullservad med bok och överlag i bra skick, någon repa här och var et.c. men inga allvarliga skavanker. Vad kan man räkna med att få? |
|
Hejsan, är det privatimporterad skulle jag tro 55-60', svensksåld typ 10-15' ytterligare. Bilen verkar välutrustad, dock har jag hört från flera personer (vad nu de vet..?) att 518 är väldigt svårsåld pga undermotorisering... Hittar man rätt köpare kan det bli en något bättre affär. Lycka till! Simon |
|
mackan325 |
Glömde, såld och servad på BMW i sverige, en ägare. |
|
Hejsan. Ett pris runt 60.000:- tror jag du kan få för den. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
holmis54 |
Du bör kunna skrämma ur lite mer än 60 000:-. Det är bara att kolla runt lite så ser du vad priserna ligger på. |
|
Svensksåld, 1 ägare. Jag tror på 80.000.- Vissa säger att 518 är svårsåld men jag tycker att det verkar som de mindre motoriserade modellerna kostar som de större. Du kan nog få lika mycket för den som för en importerad 530-540. Mr C |
|
mackan325 |
Volvo ger 62kkr vid inbyte mot ny S60. Jag tycker man borde få mer än så vid privat försäljning, ett pris på 75kkr tycker jag borde ge en snabb affär MEN det är ju tillgång och efterfrågan som styr. Betänk att bilen kostade ca 250kkr ny 1995! |
|
Har du testat att annonsera den? Simon |
|
|
Hej. Det bästa är att sälja den privat. Vi säger ex 60.000:- Sen köper hon nya S60:n utan byte, och därför kan pruta ner den minst 15.000:- Då har hon "fått" 75.000:- för bilen och gör därför en bättre affär. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
75' för en 518 -95 med en ägare och bara 10000 mil borde vara ett bra köp! //Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.