|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar om nån vet om dom ögonlock som finns på danmobility.se till E36. Är det exakt samma mått i breden o längden som hos dom vanliga övreögonlock till E36 eller är dom smalare. Överallt jag letat kostar dom 799sek och hos dom 399, det är faktiskt dubbla skilnaden. Så jag misstenker sämre kvalitet. Men ja, är det samma mått så köper man ju hälre dom för 399. Är det nån som har beställt ögonlock från danmobility.se. ...::Kristijan::... | |
|
Länk har ögonlock för runt 500, de är av utmärkt kvalité. Länk Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
mase |
jag skulle g'rna veta svarat pa din fraga ocksa. blixter och dunder.... magiska.... |
|
Jag har ett par svarta ögonlock till sedanen (E36). Dessa kan köpas för 200kr. |
|
|
finns väl bilder på deras hemsida hur dom ser ut...? om de är bättre lr sämre kavlité kan väl inte spela så stor roll eftersom ögonlock inte direkt är nån slitvara... |
|
|
Hubbe325: Skulle gärna vilja köpa dom du har om det är den långa modellen som täcker för blinkersen också. Mejla mig gärna. ...::Kristijan::... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.