|
|
|
|---|---|
|
Har någon info om denna kärra. Länk Länk spar till en.... | |
|
Länken fungerar icke för mig.... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Länk Länk spar till en.... |
|
M3 wanabe |
Hurru kompis! Kan du lägga in en riktig länk, man är ju nyfiken på vad de e. |
| ja, dom funkar ju inte alls.... | |
| Kaqn tyvärr inte nu ligger utanför java världen, men det finns bara 2 st M5 touring på motorbörsen och det är den billigaste av dem ca: 126000. Ni kan kanske komma in själva. | |
///M5T |
Har Du tittat på "BMWBörsen" här på BMWpower? Finns några M5T till salu där, inkl min. |
|
///M5T: Är det din som ligger till salu på en sida som kan hittas via www.bmwm5.com, mycket snygg kulör i så fall! Är den det enda M5-exemplaret i Violblå (Veilchenblau)? //Sniffer |
|
|
///MT5: Du vill inte ha ett byte??!! Har du ingen bild på inredn. ocg hur är övrig utrustn. typ acc. Varför säljer du pärlan? |
|
| Enl. modellguiden så fanns inga M5 T 92, de som finns då under säljes och har år 92, vilken motor är det då? | |
|
Då är det fel i modellguiden? För 92 är den vanligaste årsmodellen på M5 Touring (336 st tillverkade), alla M5 T har 3,8 liters motorn med 340 hk. 3/92 tillverkades den första Touringen. //Sniffer |
|
///M5T |
sniffer: Ja det är antagligen den enda M5 Touringen beställd i den färgen via BMW Individual, såg dock en M3 -93 för ett par år sen på mobile.de i samma färg. Vore rätt trevligt att ha båda... Kan man fortfarande hitta min bil via bmwm5.com? Det var där jag hittade den -99. LNBT: Jag trodde Du var ute efter en 95'a, om Du ändå är intresserad kan Du kontakta mig via mail, inga byten dock. |
|
Den finns uppe på gamla adressen: Mina eminenta html kunskaper lyser igenom ;) Den gjordes ju ändå 97 tror jag sidan... |
|
|
Härvar adressen: Länk |
|
|
Känner igen bilen ovan, stod (köptes den) den på bildax i Gävle? Mvh Abbe Länk |
|
| Har också sett den bilen innan... kan vara såatt jag har sett websidan innan... men jag känner igen den... | |
|
Jag vet inte om det är samma bil men det var en identiskt till salu på Bildax i Gävle någon gång 96-97. Mvh Abbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.