|
|
|
|---|---|
|
HEJ! Jag har just nu bilen försäkrad hos folksam..Har en 535-92. Betalar ca 630:- i månaden för en helförsäkring..Är det någon som har tips var man kan försäkra bilen billigare?? Tack på förhand! Fredde | |
|
Har sagt det förrut, men det tål att sägas igen: ring runt till ALLA försäkringsbolag! Det kan finnas tusenlappar att spara! Du kan även pröva "sök inlägg"- funktionen.... Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
| prova salusansvar (www.salusansvar.se) | |
-RW- |
Länsförsäkringar är billigast, men snålast att betala bra när väl olyckan är framme, man får inte det ersättning man borde...Men de är billigast iaf. MVH Running Wild ------- Länk |
TT |
Bli medlem i OKQ8, de har avtal med folksam, gjorde dryga hundringen för mig. |
Aldric |
Kanske inte riktigt den lösningen du söker, men jag ringde just till LF och kollade vad dom skulle ha om tjejen "köpte" bilen av mig. Villkoren var som följer: Hemförsäkring hos LF, fri körsträcka, helförsäkring med MER-tillägg: Aldric: 7264:- Tjejen: 5372:- ............. Tanten i luren menade på att "oj då, det var ju väldigt underligt". Jo tack, visst var det. Kan LF göra nåt åt det? Jag gitter inte försäkra bilen på tjejen bara för att sen råka mosa den och få ut nada från LF. Men icke då ... Men koncensus är väl att det kan löna sig att låta din dam äga bilen om omständigheterna tillåter. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.