|
|
|
|---|---|
|
Jag har en BMW 318 98 E36 kaross, och jag har köpt en mittarmstöd till den nu som passar skitbra och ser skitbra ut också. Den har på sidorna runt om mittarmstödet svag slinga utav blå neon ljus. Man kopplar in den via ciggutaget men problemet är att jag vill inte att det sticker ut nåt där, det ser fult ut tycker jag. Vill koppla det till bilens 12v ledning istället men jag vet inte exakt var man kan koppla in det. På E36 så finns det varningsblinkers switchen där exakt vid mittarmstödet så jag undrar om där man kan koppla in det. Eller är det är för krångligt? ...::Kristijan::... | |
|
Tvi för neon..:) Men jag skulle nog tagit mig in under cigguttaget och hängt på kablarna där. Kolla först om det ligger ständig plus där, om det är så du vill ha funktionen. Jag skulle föredragit plus via radioläget på nyckeln, dvs man kan inte glömma tivolit på. FP |
|
| är ju lite fränt me neon i sidoarmstöden.... | |
|
Kaxigt!! ;) /// Ett halvårs abstinens... |
|
|
E36 har ström i cigarett uttaget konstant. Ingen bra lösning att koppla in det där. Skarva på kabeln uppe vid stereon som har ström som är kopplad över tändning. Automat är bekvämt |
|
|
Det är väl närmast/enklast att ta ström från belysningen till facket/askkoppen som sitter bakom vxlspaken. Mvh Henrik. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.