|
|
|
|---|---|
| Har skrivit i ett tidigare inlägg att jag har varit och provkört en csi som jag är spekulant på. Nu var det så att bakhjuls styrningen var ur funktion, är det någon som vet hur den funkar, är den hydralisk eller vad? Kan tänka mig att det är en dyr historia att fixa, är det någon som har ett hum om vad det kan kosta? Är det någon som med säkerhet vet hur många csi det finns i landet? Det är en otroligt vacker bil csi:n och vilket sound i maskin. | |
|
Be å få ta bilen till BMW och koppla in datorn så kanske du får lite mer humm om vad det kan vara/kosta. Mycket bra sätt att kolla hur allting står till. Är det helkaputt är det nog nästan ogenomförbart att laga... Mäktig bil. Storebror Kilander |
|
|
Om det är bilen på autorisma så säger min känsla i magtrakten efter att ha tittat på den att det snarare kostar sexsiffrig än femsiffrigt att ställa den i ett mycket gott skick. Mvh Asken |
|
| Asken har du varit och tittat på den svarta csi:n som fanns på autorisma? Om du har det kan du ge ett mer utförligt utlåtande om bilen. Vore kul att höra vad du såg eller upptäkte. | |
| hape du har sett den själv det jag noterade utan att ha kört den var bla dåliga dämpverkan fram, ngt i framvagnen som knirkade, små karossmisspassningar fram samt lite bak som tyder på att ngt är åtgärdat tidigare men inte var bra gjort. bubblor på takluckan och under h framdörr. Lacken innanför v bakre hjulhus visar att det ligegr minst 2 lager lack där. Det är väl det jag kan komma på. tillsammans med de fel du nämner passerar man nog 100k utan problem om man har samma ambintionsnivå som mig dvs perfekt. Det yttre skicket och delvis mekaniken tyder på att tidigare ägare inte underhållit och då blir det dyrt för kommande. Den bil jag tidigare nämnde står hos en bekant i Schweiz därför gör tull och moms den dyr. Dock är den i mer eller mindre perfekt skick och mycket påkostad. Autorisma bilen tittade jag på av ren nyfikenhet. | |
|
Hape : har du kollat in den ALPINA B12 5.7 Coupe som finns i senasta AMS(tyska) det begärs 30.000 EUR . Jämfört med ALPINAN är Csi;n en dussinbil!!! och du har 416 Hk till förfogande !!! |
|
|
Är det någon som vet hur många B12 5,7 E31 som finns i Sverige ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.