|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket delar behöver man byta när man ska bygga om till manuell på en 635:a (samma som 535 e28) Det sak väl vara nytt svänghjul och kardan en koplingspedal m.m? Inte har väl databoxen något att göra med växelåden? ja jag vill veta presis vad som man behöver för delar till deta! Har sökt på gammla inlägg men har inte fått allt fakta jag vill! | |
518i slow mobil |
kan inte tänka mig att man ska behöva byta styrdon och sånt... det e bara på nyare bilar! dock så behöver du byta hela pedalstället, inte bara montera på en kopplnig. Kan behöva byta ut bromshuvudcylindern iom att på manuella bilar e det hydraulisk koppling... bakaxel kanske, så det itne blir fel utväxling.. jobbigt när den varvar för lite/för mycket. se nhar du nog i princip nämnt allt i stora drag.. dock kan det va smådetaljer som jag missat... E28, REAL power for REAL men! |
|
Ja tacker så mycket! har en liten bil på gång, en 635:a i norrtälje men då den är en automat och de vill man ju inte ha! inte vet du väl något om den bilen? det är så att jag bor i Finland så det är lite långt att resa! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.