|
|
|
|---|---|
|
Kan vara kul att ha en fin söndag eftermiddag på autobahn för att tex. samla ihop några Porschar eller dylikt för att ha roligt med =) Länk /Manuel --> Jagd nicht.........was Du nicht töten kannst! =) <-- | |
|
Denna kan nog också vara kul! Länk /Manuel --> Jagd nicht.........was Du nicht töten kannst! =) <-- |
|
| Tackar inte nej :) Förutom kanske för priset på den första. | |
|
Riktigt hårig best, den första! Nu är jag ingen höjdare på tyska, så kan inte du (Manuel) berätta vad det står om den andra bilen? ________________________________________ Länk |
|
|
Safety- Car, Einzelstück, Rennauspuff, 19- Z Felge, Catchtank, 4- Kolben Brems- anlage, Kompressor aufgeldener Motor, alles original BMW Teile, ISA- Racing Regenleuchten, Bordnavi, Multifunktionslenkrad, max. Drehmoment 550 Nm, Schnitzer Gewindefahrwerk, usw. Einzelstück - Enstaka ex Rennauspuff - Tävlingsavgas 19- Z Felge - 19-tums Z-fälgar Catchtank - Specialtank? 4- Kolben Brems- anlage - 4-kolvsok Kompressor aufgeldener Motor, alles original BMW Teile - bmw org. kompressor ISA- Racing Regenleuchten - Specialbelysning (tävling) Bordnavi - Lita på fet färddator där man nog kan få fram allt o lite till Multifunktionslenkrad - Ratt med styrning av diverse saker... Drehmoment 550 Nm - Max vridmoment: 550 Mn (kompressor) Schnitzer Gewindefahrwerk, usw. - Schnitzer (Coilover) Chassie osv. Rätta mej gärna =) Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti |
|
|
120l tank skulle man inte säga nej till.. så slipper man tanka varje kvart....... /eFx |
|
|
Tack Johan! ________________________________________ Länk |
|
|
Hade ingen aning om att de fanns en bmw orginal Kompressor! Visste Asken om det? De här med Catch tank e intressant. Används på trimmade högprestanda bilar då tank/bränslepump inte orkar med att mata bränsle sitter en bit från huvudtanken har jag för mig. Den som har flest BMW prylar när han dör vinner! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.