|
|
|
|---|---|
|
Funderar att skaffa mig en 325i eftersom jag har sålt min 320i E36. Bilen jag har hittat är en -92:a utt -93, svensksåld, fullservad, 12900 mil, fyrdörrars, mauritiusblå, all el, taklucka, alufälgar, ej sänkt eller stylad utan helt orginal. Vad ska jag betala för den? (bilen verkar vara välvårdad och mkt fin) | |
|
Låter fin och lågt miltal. 70.000.- Ej över det. Mr C |
|
|
Tja! Letar själv efter ngt liknande... Jag skulle ge runt 70000:- för en sån. Får man fråga vad han säljer den för??? Mvh Tobias |
|
| Han begär 75000:- för den, borde väl gå att pruta lite med kontanter tycker man... | |
| Förresten....kommer det att kännas stor skillnad att köra en 325:a mot min gamla 320?? | |
|
Tja igen! Ja, du kommer iallafall känna stor skillnad vid hastigheter över 100km/h... Den har ju ett ganska så mycket större vrid. Gör gärna ett M-test på bilen eftersom många av 325:orna är hårt körda. Mvh Tobias |
|
|
Låter bra.. Min 320 varvade rätt mycket och var lite "surrig" tyckte jag. Är det nåt speciellt man ska kolla på 325? På BMW sa de att hcvärdet skvallrar en del om hur motorn mår?? Om motorn är frisk så ska hcvärdet vara lågt, på min 320 låg det på 0.06. Komptestet visade ett lysande resultat trots 19000 mil. |
|
|
Hallå! Tror nog inte det finns ngt speciellt som skiljer en 325 från en 320 förutom motorn... Kan ju säga att 325:an varvar minst lika mkt om inte surrigare... :) Men det är en underbar motor precis som 320. Se bara till att den går jämnt och att det finns friskt med drag. Du bör känna en viss skillnad om du drar 0-100 (jämfört med 320:n) Lycka till. Hör gärna av dig via e-post... mail: da.aschbacher@telia.com Mvh Tobias |
|
|
Har en 325 -92 sedan, svensksåld, servad, dokumenterad och i toppskick, skinn, ACC, nedlack, sportfjädrar och mkt bra stereo. 19000 landsvägsmil. Konstigt att inga av er har hört av er på min som är till salu för 69'. Men den verkar bli såld för 68' har fått handpenning och jag är nöjd med priset. Fick en massa skambud på 50'... folk borde skämmas! Hade ute en annons på 79' prutbart på BMWPower resultatet var helt dött. Satte in en ny på 69' eller högstbjudande på BMWPower, återigen helt dött. Satte ut samma annons på Blocket och fick minst 20 svar... Runt 70-75' verkar vettigt om skicket är mkt bra. Fast det var väl inte ACC eller skinn? Då skulle jag inte ge mer än 65'... Lycka till! //Daniel |
|
|
Det är nog mycket medvetna som kollar annonserna på BMWpower, vi ska köpa billigt och sälja dyrt. "Skambud" är inget nytt och kommer alltid att finnas, någon kan ju vara i behov av snabba pengar, ett enkelt sätt att få kanske 20' mindre i utgift för bilen. Tv4:s texttv brukar vara ett säkert kort för att få skambud, men mycket uppmärksamhet med...! Simon |
|
|
Det är nog mycket medvetna som kollar annonserna på BMWpower, vi ska köpa billigt och sälja dyrt. "Skambud" är inget nytt och kommer alltid att finnas, någon kan ju vara i behov av snabba pengar, ett enkelt sätt att få kanske 20' mindre i utgift för bilen. Tv4:s texttv brukar vara ett säkert kort för att få skambud, men mycket uppmärksamhet med...! Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.