|
|
|
|---|---|
|
Fick inte med någon handbok eller dokumentation till min 528i -97 med Navi+TV Mk1 samt GSM Telefon. Vet någon om det finns .pdf eller manualer att tillgå via internet? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det borde väl någon kunna kopiera upp åt dig om det inte går att handla manualer på BMW. Har du testad bensinvärmaren ?? i vinterkylan hittade nån fjärrkontroll i handsfacket. MVH Hasso Länk |
|
Ja, jag har testat den. De fungerar alldeles utmärkt +22 grader i bilen när jag steg in i den i morse då det var -10 grader kallt ute :-) Har tydligen timerfunktioner också men jag vet inte riktigt hur jag ska ställa in dessa med hjälp av navin och behöver manual till det med. Ska höra med BMW i morgon. Det är bra räckvidd på fjärren. |
|
| Om den är tysksåld kan du logga in dig med chassinumret på www.bmw.de och ladda ner instruktionsboken som pdf fil | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Kul att den funkade, det är ju guld värt i vinterkylan, men glöm inte att ge batteriet en duvning med laddare med jämna mellanrum. 410hkr 540 sk få tillbringa natten i mitt varmgarage med laddning på efter 10 dagar i Norge och flera längre värmarkörningar. Idag så sa värmaren ifrån pga för låg batterispänning och -25. Men bilen startade för det. MVH Hasso Länk |
| Välj Mein BMW under rubriken BMW interaktiv. | |
|
Hasso: Bra att veta och att tänka på. dimmskalle: Stort tack, hittade mycket men de har bara handboken till MKIII och inte till min MK1 Navi. Men jag hittade mycket kul :-) |
|
|
Stout: Åk förbi förenade och ta med ett par hundralappar så får du böcker till bil, tele, färdmonitor med navi samt telefon väl värda pengar tyckte iaf jag. Asken |
|
|
Var inne på Förenade Bil i Malmö och köpte instruktionsbok för Navin (160 kr) och beställde den vanliga instruktionsboken samt för telefonen. Bara instuktionsboken för navin är tjockare än instuktionsböcker för de flesta andra bilar :-)) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.