|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet något om bilhandlaren "se nedan länk", verkar inte priset lite väl tilltaget. Är så förbaskat sugen på att byta till en M5 T. Men jag måste ändå ha åkmöjligheter på vintern, är den fullt körbar, finns det samma ASCT som i min 540 i M5:an. Frugan skall ha den också så den måste gå att hantera. Länk Gör man rätt som går i bytas tankar, det är ju en kanonbil som jag har.. Länk spar till en.... | |
|
Någon som har denna klädsel i? Ser snygg ut. Länk Länk spar till en.... |
|
///M5T |
Om jag inte misstar mig helt så rullade den gröna touringen här i stan (V-ås) runt 1999-2000, har sett den till salu flera ggr sen dess. Pris-nivån kan tyckas lite hög men en "Last Edition" med 6-vxl låda & större bromsarna är högt värderade även om firmorna tar i i överkant. Till exempel så hade en lokal firma här i stan en svart 95'a Touring inne i somras. Priset på skylten var 219 kkr, jag kikade lite närmare på den och kom snabbt fram till att den skulle jag inte byta jämnt mot min 93'a ens... |
|
Den där Touringen har varit till salu i över ett år. Var lite sugen på den innan jag köpte min första M5:a. Åk och kolla på den om du bor i närheten! Kolla med BMW om service etc. och verifiera mätarställningen. Kostar inte många kronor. Visst är det lite väl dyrt, men stämmer miltal och skick så får man en bil som är ovanlig och fruktansvärt rolig! Och det finns ALLTID prutmån på ALLA bilar. Jag personligen tycker även att den mörkgröna färgen är den snyggaste på E34 Touring. Lycka till! Det finns inga för stora motorer, bara för små plånböcker! |
|
|
Tyckte mig läsa i en annan tråd att just denna touring kramats "lite" med en lyktstolpe=varit helsmälld. Det var killen som reparerat bilen som skrev..... Läs för övrigt denna tråd Länk Inte lika sugen nu längre, va? :( Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 ____ Länk |
|
///M5T |
Jaha, där ser man. Tyckte det var lite märkligt att den alltid var till salu... |
|
Om jag inte missminner så var den uppe nyss för diskussion och mätarställningen vid senaste besiktning var 11000 mil? Leta en annan istället, tyvärr finns det bara tillverkat 209 st 95:or så det blir nog inte så lätt, men jag tror det kom in en på börsen förra veckan från Norrland, osäker im det var en 95:a dock. //Sniffer |
|
|
Man kanske får söka sig utomlands för o få tag i en 95:a. Någon som kan Tyska "se nedan länk", sportspeglarna som sitter på fanns de inte på de tidigare original? Länk Länk spar till en.... |
|
|
Denna kanske? Verkar ju vara ett udda ex. Länk Länk spar till en.... |
|
|
LNBT: Länkarna du skickade är till 540iT-s med "M5-utrustning" Således inga äkta M5T..... :( sök på Länk , där hittade jag ett par som verkade mycket fina sist jag var inne |
|
|
ahhh.. Såg det nu med, tittade för snabbt första gången. Har någon info om denna kärra. Länk Länk spar till en.... |
|
| Länken funkar ju inte så bra... så det är inte så lätt att se... | |
| Det finns bara 2 M5 tourings på motorbörsen och det är den billigaste av dem, kan inte gå in nu får inte köra java på jobbet. Ni kanske kan gå in. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.