|
|
|
|---|---|
|
Undra hur svårt och vad man måste modda om i karossen om man ska ha E30-1990 kofågare på en E30-1984.. så man kan trycka dit stora M-paketet från 1990 också. och vilka saker är det som skiljer sig mellan en 1984 och en 1990 i karossen förutom baklysen, och kofångare? mvh\\*Krille | |
|
Skillnader från en 84 till en 90'a Baklyktor Kofångare Plåten under framkofångaren och bakkofångaren Andra dimljus Bakskärmkanten är lägre dragen Andra framlyktor Annat utblås Rundare baklucka Svärtade och kromade lister Detta borde vara de flesta ändringarna utvändigt... ///Boooze BMW Club Finland #2046 |
|
|
fuska---> håller också på att bygger om min till 88-. fram kofångaren passar nästan rakt av, men du måste ha fästen och sånt. Bakkofångaren sticker ut över skärmarna, fasst jag håller på att modda så det ska passa. just nu har jag orginal spoiler från 84:an, ser skit löjligt ut=) Men ja vet inte om spoilern från 88- passar rakt av?? nån som vet?? |
|
|
Boooze: "rundare baklucka"???? det är väl samma baklucka på alla årsmodeller!!? /Fredrik Larsson BMWCS syd #4131 "BMW M3 E30 -Den första och RIKTIGA M3:an" Länk |
|
|
Jepp, det e samma baklucka på alla. Kollade ETK:n. Vad Booze inte nämde är att sandplåten bak är mycket lägre på nyare e30n, alltså plåten under bakkofångaren.... BMW_jocke: Byt främre sandplåten, den e bara fastskruvad... ///air, BMW Club Finland #2150 MSN: luften@hotmail.com 325:an -> Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.