AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
455

vart hittar man bilder till nokia?

Har en Nokia 6610 som jag skulle vilja en bmw-bild som bakrund...nån som vet vart de finns??
Gör en bakgrundsbild själv som du kan ladda ner plus en ///M operatörslogo i färg! :-)

/RS2

Länk
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
L**arstorm har väl också en funktion för att beställa bilder till mobilen.... Länk

///Mvh
Kalle H, BMW CS[syd]#5120

Länk
Är det någon som vet om det finns ett "standard" format, så att man kan ladda ner samma bilder till Nokia, Sony-Ericsson, och t.ex Panasonic? Detsamma undrar jag om polyfoniska ringsignaler. Utbudet skulle ju vara mycket stort om man kan ha sama bilder och ringsignaler till alla. Vet nån?
Soton
När det gäller polyfoniska ringsignaler så är iallafall Nokias och SonyEricsson olika. Nokias är inte lika avancerade som SonyEricssons.
nja...om man gör själv blir de så dåligt...
men har lunarstrom bakrundsbilder i färg? har för mig dom bara har vanliga loggor...
bj
291
bjorasen
M535i -87
Jag har ritat en logo själv på www.halebop.se, mycket smidigt!

Christopher
///M535i
Länk
ma
222
mats_hajen
320i Touring -96
320i Sedan -93 Reservdelsbil
Audi A4 Avant 2.0tdiQ -08

Någon som vet vart man kan få tag på ///M operatörslogon i färg?
li
1.959
liste
535i -89
Testa www.esato.com. Är inte säker på att de har till Nokia, men det finns mycket gott till SonyEricsson iaf. :)
Som tur är börjar telefonerna acceptera vanliga filformat nu, som waw för ljud och jpg för bilder. Då blir allt mycket enklare, funkar i Nokia 6600 t.ex.

FP
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.