|
|
|
|---|---|
| Har en Nokia 6610 som jag skulle vilja en bmw-bild som bakrund...nån som vet vart de finns?? | |
|
Gör en bakgrundsbild själv som du kan ladda ner plus en ///M operatörslogo i färg! :-) /RS2 Länk |
|
|
L**arstorm har väl också en funktion för att beställa bilder till mobilen.... Länk ///Mvh Kalle H, BMW CS[syd]#5120 Länk |
|
| Är det någon som vet om det finns ett "standard" format, så att man kan ladda ner samma bilder till Nokia, Sony-Ericsson, och t.ex Panasonic? Detsamma undrar jag om polyfoniska ringsignaler. Utbudet skulle ju vara mycket stort om man kan ha sama bilder och ringsignaler till alla. Vet nån? | |
Soton |
När det gäller polyfoniska ringsignaler så är iallafall Nokias och SonyEricsson olika. Nokias är inte lika avancerade som SonyEricssons. |
|
nja...om man gör själv blir de så dåligt... men har lunarstrom bakrundsbilder i färg? har för mig dom bara har vanliga loggor... |
|
|
Jag har ritat en logo själv på www.halebop.se, mycket smidigt! Christopher ///M535i Länk |
|
| Någon som vet vart man kan få tag på ///M operatörslogon i färg? | |
| Testa www.esato.com. Är inte säker på att de har till Nokia, men det finns mycket gott till SonyEricsson iaf. :) | |
|
Som tur är börjar telefonerna acceptera vanliga filformat nu, som waw för ljud och jpg för bilder. Då blir allt mycket enklare, funkar i Nokia 6600 t.ex. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.