|
|
|
|---|---|
|
Tjena Någon som kollat på denna? Länk Ser ju rätt fin ut på bild iallafall... /// Nicke | |
|
"75000 till 45000 vid mycket snabb affär", hur snabb måste man vara för att få den för 45000? Kul scenario: "Nej, du ringer på bilen för sent, därför är den 30000 kr dyrare" |
|
| Vad är en snabb affär? Ska man prata fort då eller? Tjeenare tjenare surrö, som en gammal journalfilm. Fånigt uttryck | |
|
Jag förstår säljaren, hon vill locka till sig många som ringer och tror att de får den jättebilligt för 45'. De som ska "tänka på det" är enligt min erfarenhet ett nej i 99% av fallen. Kan bara önska säljaren lycka till! /Simon |
|
|
Får man den för 45.000 kr är ju det ett vettigt pris i alla fall. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
Är lite sugen att åka och titta på den iallafall, även fast det är en bit... Verkar vara lite "snik" utrustad, det drar ju ner priset betydligt. |
|
|
Hej, Nike_Boy: vilka krav har du på utr.? Gör inte samma misstag som jag gjorde när jag köpte min första 325:a. Impulsköp pga lågt pris. Åkte på att byta ut alla slitage delar nästan, sedan blev det en kanon sommar och jag va utan AC. Takluckan hjälpte inte mkt. Ligg lite lågt och kolla efter E36 med mera utr. Och betala hellre lite mer för en bil som du slipper lägga ut en massa utgifter för reperationer eller dylikt. MVH |
|
|
Tack GoinLegit! Ska nog göra precis som du säger, köper hellre en dyrare bil med mer utrustning och kanske mer välvårdad. Men man vart ju sugen när det var så bra pris... |
|
SpineKracker |
45´ är ju billigt men 75 är väldigt dyrt. 60' kanske är lagom. |
|
Hej nike_boy! gör så så slipper du pynta en massa extra. SpineKracker jag tycker inte den 325 e värd 45´. MVH |
|
| Kan ju tänkas att säljaren har tillfälligt behov av pengar (t ex behöver lägga handpening på nått ett visst datum) men om det inte blir affär innan en viss tid så är det kanske inte lika angeläget att sälja. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.