|
|
|
|---|---|
Ras.mus |
Ni som har en bild på en BMW med neon under, kan ni inte lägga upp en länk här? Glöm inte Länk innan www.... annars inser inte explorern att det e en länk... Och du som tänkte skriva "ööö de e volvo-stuk" eller nått lika moget, låt gärna bli! Jag vill bara se hur det ser ut på riktigt! |
|
Nu får du ge dig! Neon under bilen är ju rena traktor (volvo) stylingen. Här har du en bild på en bil med neon. Dock ingen BMW men ändå. Länk Håll tillgodo. |
|
|
Länk funkar bättre |
|
|
sorry: Länk |
|
|
va f-n händer? Länk nu går jag ocjh lägger mig tror jag :-) |
|
Ras.mus |
Du har då ingen E60! Inte ens en A-welt-klasse... hehehe Vad sägs om att slänga på sommarhjulen på bilen nån dag och tura ner om till tyskland? |
|
hmmm, verkar vara en filterfunktion i forumet som ändra alla "skript" till "skript". Kul :-( |
|
Ras.mus |
Alltså, jag tänkte ju då inte montera det själv! Men jag ville se hur det ser ut, PÅ EN BMW!!! Helst på en E28... |
|
Fixa det nu Göran ;) Väntar ju på bilden :) /Johan [CUL8ER] |
|
|
Länk kanske, annars byt ut "k" i "carskript" mot ett "c" |
|
|
nu j-vlar: Länk ;-) |
|
|
Du är en hjälte Göran! ;) Hade inte kunnat sova om jag inte fått se bilden :) /Johan [CUL8ER] |
|
|
Länk ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
aha... ok jag bara testade... Det var inte göran som hade en skruvlös :) ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.