|
|
|
|---|---|
jonnyopipo |
Finns det några snygga stänklappar till E-34 orginal som är värda att satsa på? Pris? TAck på förhand. 525iT-323i-9000tuborg-245dl-Amason-Suzuki 750 GSX-R-99 |
jonnyopipo |
Kom igen nu, nån har väll en e34 med feta fälgar som sprutar upp och förstör lacken på sidorna,och måste utseendet till trots ha ett skydd mot framtida rostangrepp? OBS-bilen är en 525 touring -93 utan kjolar orginal. |
|
Finns väl hos BMW om jag inte minns helt fel. Hur mycket dom kostar vet jag dock inte. //Sahlin. |
|
|
Råkade ha katalogen brevid, dom kostar drygt 900:- fram och bak. Mvh Anders S. |
|
|
vilken katalog är det? Hur får man tag på den? Söker själv SNYGGS stänkskydd till min E30 -88 Men det finns ju bara universal som ser för djävligt ut :) Todde |
|
|
Det finns på BMW. Art nummer: 72608102996 för fram och kostar 360:- plus moms. Det finns ett mektips om det på touringklubben men för tillfället har vi serverkrasch. Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Glömde skriva att det ovan gäller E34. Touringklubben: Länk Min sida: Länk |
|
|
Men ... finns det någon sida med BMW delar menar du? Första länken funkar inte! Todde |
|
| Todde: universal ? tycker orginalen ser rätt bra ut..det borde väll finnas som reservdel på BMW...? fick tyvär ta bort mina =( | |
|
eh? :\ Todde |
|
|
Hade glömt tråden... Här är mektipset iaf. Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.