|
|
|
|---|---|
| vad betyder getreibsansl i check controll | |
|
står det inte "betriebsanl"? I så fall betyder det betriebsanleitung=Instruktionsbok. ///M vh Kalle H, BMW CS(syd)#5120 ______________________________ Länk |
|
|
getrieb-någonting brukar väl vara automatlådan tror jag...? Jeppe A real gentleman never travels with less than twelve cylinders! Länk |
|
|
getriebenprogramm är växellådaprogram och betriebsanleitung är ju Instruktionsbok som nofx16 säger! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Ja, men detta var ju någon konstig kompromiss... Kanske finns en speciell instruktionsbok till automatlådan? :) Jeppe A real gentleman never travels with less than twelve cylinders! Länk |
|
| Har ingen automat låda så det måste väll betyda instruktionsbok | |
|
Det gör det med största sannolikhet då, det kommer ju upp ihop med många felmeddelanden... Jeppe A real gentleman never travels with less than twelve cylinders! Länk |
|
Kuniva |
Är det ingen som får typ tusen olika meddelanden när det är riktigt kallt ute? det är som om min får fnatt ! |
|
Brukar få två med. Det enna är kennzerlicht o betriebsanleitung och ibland är det getriebenprogramm när man startar bilen i sträng kyla! Så snart man startar om bilen så försvinner det! Har andra vänner som får upp hur många som helst meddelande på sina Bmw:n! MvH Bmw 4-ever |
|
| får också upp getreibsansl och kulwasserstand när det är kallt ute | |
| Varför kommer getriebenprogramm upp? Vad är det för fel. Automatlådan förmodar jag , men vad? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.