|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Paap Reeder |
Hej! Tycker att det där med bilder är bra men de borde ligga så att man får fram dem när man klickar fram vdb-es profil. Nu blir forumsidan "belastad" och dessutom lång och på en bärbar PC blir det te´å´scrolla. Allt går ju men jag tycker att "det var bättre förr" med som sagt tillägget att bilden borde kunna klickas fram ur profilen. MVH /// Paap R |
|
Håller med Papp Reeder jag... Men undrar varför man ska ha bild??? Det är väl ändå BMW man är här för att titta på och läsa om... Inte några BMW skadade killar/tjejer man vill se... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Jeg holder også med Paap Reeder ! BMW - Freude am Grazat fahren ! |
|
|
Jo,Tommie skrev angående detta(inlägg nedan) att han skulle fundera på denna exponering på forumsidan idag,sen så kanske det blir som Paap menar.. Mvh Janne. |
|
|
Tycker det är perfekt som det är nu med 'tumnagelbild' på forumsidan - det är ju bara några pixel längre sidan blir - helt klart värt det enligt mig. Mvh Björn |
|
Paap Reeder |
Hej! Jo .... i min Dell Inspiron 8200 blir varje forumrad i regel dubbelt och i vissa fall 3 ggr "så tjock". Således blir sidan minst dbl alt 3ggr så lång. Ingen stor grej men jag tycker bakom min lilla skärm att mitt förslag således är bättre (för mig iaf) om att ha bilderna i "profilhanteraren". MVH /// Paap R |
stefannorr |
Bort med bilderna ha dom under profilen i stället,ser ut som något kontaktannonsforum :( |
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Håller helt med Paap. Det räcker om bilderna finns med i "profilen" och kommer fram om man klickar där. Är man intresserad av bilden ser man ändå knappt vem det är på så liten bild som i forumraderna. En helt onödig funktion. På min dator blir raderna med bilder också minst dubbelt så höga och förmodligen en och annan byte tyngre att ladda hem (jag kör med modem, kan inte få bredband ännu här på landet). Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
Det var många som vill ha bilderna i profilen istället. Men de är ju i profilen redan. Och i diskussionslistan så finns de ju inte längre. Mvh Tommie, BMWPower |
|
|
Tommi-bMWPower: Bmwpower forumet är jätte bra men varför göra siten som nu slöare(modem)och framför allt ser den mera sjaskigare ut än tidigare. Nä det var bättre förr:)Fråga:vad har bilderna på personen i fråga med BMW att göra? I övrigt så är forumet mkt bra! Bert-ola Runeson: Om du bor ute på landsbygden så finns det lösningar skicka ett mejl så får du info senare. |
|
|
Jag är HELT övertygad på att ni hellre ser min bil än mitt fula tryne! Jag ser iaf hellre era bilar.... |
|
|
MagnusT: :-) Det finns inget krav på att ladda upp en bild på sig själv... :-) Däremot tycker jag du ska lägga in din(a) bilar i galleriet, om du inte redan gjort det. Mvh Tommie, BMWPower |
|
|
Ni som inte vill se foton på folk: låt bli att titta. Ni som inte vill visa upp era nunor: låt bli att ladda upp foto. Ni som vill visa upp er bil: skicka info+bilder till läsargalleriet och lägg sedan länken i er signatur. Svårare än så är det väl inte? Jag tycker att det är toppen med personfoton: det gör att det blir en personligare stämning samt att det blir lättare att känna igen personer om man träffas Face to Face.... Sen har jag förståelse för er modemanvändare som det går långsammare för, men jag tror samtidigt att den stora majoriteten av de som använder forumet har någon form av bredbandsuppkoppling. Modemens dagar är räknade... ///M vh Kalle H, BMW CS(syd)#5120 ______________________________ Länk |
|
^LS^ |
Hej Tycker de små thumbnailsen inte alls stör. Kanske ser annorlunda ut i MSIE. Tänker inte prova heller. Ser bra ut i Phoenix 0.5, även på denna bärbara dator med 800x600 upplösning. Det är valfritt att lägga upp bild och att titta på dessa... = - - - - - - - - - - - - = Fullgasväxling, javisst! = - - - - - - - - - - - - = |
|
nofx16: långsamnt det är bara förnamnet........jo dagarna är nog räknade för oss modem användare. det var nog bättre förr..... |
|
|
Cosmos: Rolle, jag vill VISST se BMW-skadade tjejer! *it´s better to burn out than fade away* |
|
|
Vadå lång tid att ladda? Använde modem för en stund sedan och kollade på just denna forumsidan om den blev så långsam. Inte blev den det...Dom thumbnailsen är ju så otroligt små (ca 1,5 kb/st), vilket inte bör slöa ner särskilt mycket. Som jag tidigare nämnt. En mycket bra idé med bilder. Forumet blir bara bättre och bättre! ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
^LS^ |
starre: M3 -02 och modem... känns bizzart på något sätt! Förstår att du kan bli fartblind typ..! :D Kan nog fixa lite fiber åt dig om du kan avvara din bil.. ;) Mvh = - - - - - - - - - - - - = Fullgasväxling, javisst! = - - - - - - - - - - - - = |
|
tompas: vad har thumbnailsen antar att du menar bilden till vänster med BMW att göra? |
|
|
Starre: Vad det har med BMW att göra? Det är ju oftast (jag är ett undantag) en person som kör BMW. Därför har har det väldigt mycket med BMW att göra ;-) Skämtåsido så tycker jag bara det är trevligt att kunna se personen man samtalar med på forumet. Någon annan anledning finns väl inte vad jag kan se... ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Lite småkul med bilder är det, men jag tycker det hade räckt med att kunna klicka fram bilden under profilen. Märker ingen skillnad i hastighet trots att jag har ett bonnigt skogsmodem, fast det kanske inte kan gå trögare? Copy, snart på bild. Kanske. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.