|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Precis som Folke säger nu och jag sagt tidigare är det otillåtet att på något sätt ändra på registreringsskylten, oavsett vilken typ av ändring och hur resultatet blir. Vi en kontrollbesiktning kontrollerar man att det är rätt skylt (Vägverkets), att den inte är ändrad/skadad så att den blir svåravläst och att den är korrekt placerad... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
oki, jag undrar varför man inte satsar lika mycket pengar på fartsyndande motorcyklister. Dom kör nästan alltid förfort. Jo, det enda sättet att sätta dit alla fartsyndare är genom att visa sig i trafiken, men man får ju fler plåtpoliser för pengarna (än mjukpoliser). Vi är inte lika inför lagen! Kan tillägga att jag inte kör förfort, det är enklast. |
|
|
Problemet är nog att det är svårt att ordna automatisk hastighetsövervakning på motorcyklar, i alla fall med rimliga medel. Dessutom är andelen motorcyklar och mängden skada de kan orsaka begränsad, och jämfört med bilarna väldigt liten... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.