|
|
|
|---|---|
|
Detta är nog den fulaste färg jag sett på en bil.... Länk Christopher ///M535i Länk | |
|
Jag tycker att den var asläcker! ///M vh Kalle H, BMW CS(syd)#5120 ______________________________ Länk |
|
| "Nej det var ju min Volvo 140 A-traktor som skulle ha den färgen!" | |
|
Jag säger som tjejen... nä men fy, förstöra en bil på det sättet! Ägare till 490 friska BMW hästar! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
| Dom har konstig smak dom där tyskarna... Kanske är färgblinda hela bunten!? | |
|
Weee min första bil hadde ju sån färg!! Amazon, hmm det var tider det ;) Den var sprutad (säger inte lackad) med beckers högblank! Just ja dettar är en BMW sida . . . . RWD? Ja tack! |
|
|
Cosmos: moget :) tycker inte att färgen var särskilt snygg....sen är inte mint gott heller :) "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
Den bilen hade inte jag velat visa mig i =) ---- Länk |
|
|
den va inte vacker=) Its not what you got.its how you use it |
|
|
Jisses! Det två fulaste bilfärgerna är just mintgrön och skärt. Den bilen blir nog inte lätt att bli av med för den stackars säljare som har den i sin park.... ________________________________________ Länk |
|
| Jarls bilservice hade en Z3 roadster i denna "vackra" färg, undrar vem som köpte den nån på forumet kanske?? | |
Kuniva |
uuuhhh vilken äcklig färg... men jag har dock sett en rosa/lila som nog var värre.. ska se om jag hittar bilden ! |
|
Brunt är ju också en riktigt ful färg på bilar. ---- Länk |
|
518i slow mobil |
har ltie svårt att bestämma mig för om den e cool eller asful... får nog bli lite smyghäftig ändå... =) E28, REAL power for REAL men! |
|
brunt tycker jag kan vara riktigt snyggt, bland dom snyggaste man kan ha faktiskt... men då ska den vara riktigt mörk och metallic, nyare volvo har en snygg brun färg... men en ljus matt brun färg är nog bland det fulaste man kan ha... Christopher ///M535i Länk |
|
jocker18@home.se |
fy fasikens helvete va ful!!! som sagt, en gammal volvo, okey, men en fin bmw.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.