AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
378

MDS huvudenhet ngt att ha?

kollar lite lätt på mds egna huvudenhet

Länk

ngt att ha, eller skall man lägga nårra hundra till och få en riktig enhet?

"Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999)

Jag räds inte långmilare !

Länk
322
jörgen nymann
BMW 528iAT -98
Jag köpte en sån för 1995:- på MDS för ett tag sen. Radion har rätt kass mottagning,man borde nog ha en antennförstärkare ,det tänker jag skaffa. Det kan brusa när man åker på Essingeleden och lyssnar på RADIO STOCKHOLM ,min antenn är väl inte den bästa heller kanske ,men iallafall. CD:n har inget skakminne alls.
Lägg på några hundringar och få en schysstare stereo istället är mitt tips.

//Jörgen

325 iX - "weather or not"
ok...har hittat en som verkar rätt schysst.

Sony CDX-MP30 för 2500 på brl.se
grejen är den att jag behöver egentligen inte köpa ännu, men det är ju rea på brl, och den enheten kostar normalt sett 4000, plus att jag har beställt nya högtalare fram och det är inte så upphetsande att sitta med en bandare då :( fast köper jag den nu så blir jag dessutom rätt så pank...vill inte heller ta pengar ur mitt andra konto...det bästa är nog att vänta framåt våren/sommaren då det har kommit nya modeller och priserna kanske har sjunkit en del, eller så hittar man en bra begagnad..men fan, man skall liksom orka vänta :)

"Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999)

Länk
322
jörgen nymann
BMW 528iAT -98
Jag tycker alltid det är rea någonstans när man ska handla ,iallfall i sthlm,vet inte hur det är i skåne.

//Jörgen

hmm....uppe hos er kanske :)

men vad finns det mer för butiker som säljer bilstereogrejer ?

mds
brl
netonnet
backes

svårt att komma på fler..

Länk
kanske skall tillägga att jag är ute efter butiker som säljer online/som kan skicka grejorna...

Länk
322
jörgen nymann
BMW 528iAT -98
det finns ju alltid lokala aktörer på den marknden ,men MDS och BRL brukar ju generellt ha vettiga priser. MICRO, bildelskedjan ,är ju återförsäljare åt MDS ,är dom etablerade i dina hemtrakter?

//Jörgen

hmm...micro har vi nog här ngnstans i krokarna :)
får kolla upp det där....finns nog ett par alternativ här nere, men jag är för lat för att kolla upp det :P

Länk
322
jörgen nymann
BMW 528iAT -98
Lycka till med sökandet!

//Jörgen

tänkte bara säga att jag köpte en JVC KD-S70R från brl.se för 1288 kr....tänkte köpa mp3 spelare, men då hade jag fått leva fattigt och knappt haft råd till ngnting :( och det är det inte värt bara för att ha mp3..så jag köper denna så länge och till sommaren så kanske man få tag i ett litet jobb så man kan byta upp sig.....

Länk
322
jörgen nymann
BMW 528iAT -98
Det var ju inte så farligt dyrt,tur att du hittade något vettigt!

//Jörgen

precis! den var på rea, nersatt från 2200...

får fixa ett jobb till sommaren och byta upp mig då samt kanske fixa en baslåda för komplettering av ljudbilden...

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.