AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
332

Bankörning i sommar

Jo
744
Jonhny
745 -85
Någon som har koll på hur möjligheterna är för att köra på bana i södra delen av landet ? (Bor i skåne)
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Kolla på bmwsc sida, första banträffen äger rum den 26/4 på knutan!! Sen vet jag att där finns ett gäng som brukar( förra året) hyra sturups banan...tanken var att "vi" skulle ha bankörning där 1 ggr i månaden,även kak har banträffar.Om det inte vill sig så får det dras igång något..Men det kanske är bättre att dra igång disk på rejsa? Tror att det är lite mindre snack och mera verkstad där? Nackdelen är att det snackas så jäkla mycket om detta...men när det sen kommer till kritan så är det inte så många som väl dyker upp och kör...man kan ju undra varför??? (inte menat dig Jonhny)

MVH
Pelle
bmwcs/SYD 4605
Länk
Jag håller igång den KOMPLETTA banträffskalendern i år igen på Länk

Man kan åka på BMWSC-träffar förstås men även andra bilmärkesoberoende banträffar! :-D

PS: Pelle, om det inte kommer så många så får man ju mer plats för o gasa på banan ;-)

/Magnus T
Visa användare
881
Henrik.A
E3 3.0Si -75
BMWCS har väl sin Knutstorpsträff i slutet av augusti har jag för mig...men det är ju ett tag tills dess...

/Henke

BMW CS #5075
300
höfläkt
535daT -05
Varför behöva vänta så länge...BMW Sport Club kör på Knutstorp redan i April. se Länk
Klicka på kalender.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.