|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har en längre tid varit på jakt efter sidokjolar till E30, men har inte hittar några prisvärda begagnade ännu. Jag vill gärna ha kjolar lackade och klara till sommaren så min fråga är: (om ingen har fina sidokjolar att sälja till E30) Skulle man bocka plåtar använda som kjolar? Min tanke är att få ut trösklarna så de går jämt med dörrarna(som på M-pkt 88-) Tror ni att man kan göra detta så det blir snyggt, t.ex om man lämnar en ritning till industriprogrammet på gymnasiet. Eller blir det en väldig "hobbykänsla" över det? Vad tror ni? Tacksam för svar mvh /Carl | |
|
Är det ingen som har några funderingar, tips eller råd? Det finns ju närmare 10000 användare på forumet, nån borde ju veta nåt? Mvh /Carl |
|
|
Jag tror faktiskt inte att det går att göra det snyggt med plåt, kan du inte se om du får låna ett M-paket och gjuta av det i ABS-plast eller nåt hos någon båtplastare? *it´s better to burn out than fade away* |
|
jeppe_L |
gör stommen i plåt, o spacla med palsfiber ovan på...så du får runda kanter??? |
|
Wicked: Ja du kan nog ha rätt i att det blir svårt att göra snyggt.. Jag känner ingen med M-paket och ingen som kan gjuta det så det går inte. Bra idé annars. Jeppe_L: Vad skulle man spackla med för något spackel isf tycker du? men det kan nog vara som wicked säger att det är svårt att få det snyggt ändå. mvh /Carl. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.