|
|
|
|---|---|
|
Vad är detta?? Hör och ser det överallt och jag har int elurat ut vad det är än? (eller är jag uppenbart puckad) 8/ _____________________ Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... | |
|
Svarta lister istället för kromade. Enkelt sagt.=) *BADASS TOYS FOR BADASS BOYS* |
|
|
Svarta lister runt rutorna istället för kromade! //Jörgen 325 iX - "weather or not" |
|
|
Jäklar, wicked hann före! 325 iX - "weather or not" |
|
|
aha... Så enkelt! Är det Välldans krångligt att eftermontera? (gissar på det iaf) _____________________ Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
finns väl svartfärg på macken...=) *BADASS TOYS FOR BADASS BOYS* |
|
|
Wicked: Sant som bark i skogen... Garvar åt sig själv en stund... _____________________ Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
| Men om shadowline är svarta istället för kromade lister, vad är då chromeline? För det finns väl nåt som heter så? | |
|
Kirkegard: Chrome i hela Grillen med?? _____________________ Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
Kristian: Svarar i denna tråd istället. Hoppas jag att jag blir med... men nu är det tvärsemot! KLarar inte av mycket alls Nu så har jag varit förkyl doch mått pyton och så skruva jag lite på bilen. Några muttrar och lokalisera bateriet.. Har träningsverk alá Styrke pass tack vare detta = sjukt... Sen så g jag att du jobbat som CAD:are vilka program körde du?? Sysslar liite med det på fritiden för skojs skulle. Man måste ha massa tidsfördriv när man har denna skada... =/ TJo _____________________ Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
prophet; inte har du bild på touringen? aldruig sett en mattsvart -94;a...=) *badass toys for badass boys* |
|
|
Har en dålig bild på TouringKlubben Länk Det är fler bilder på väg nån gång snart i framtiden.. Tjo _____________________ Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
Hmmm Tror den ska vara mattare än andra BMW jag sett... Men nu blir jag osäker om den verkligen är Matt svart... _____________________ Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
theprophet: Tja på dig, Jag har kört AutoCAD R14 och AutoCAD 2000, dock anser jag att för "vanligt bruk" så funkar båda precis lika bra. Jobbade mest med att rita VVS och styrsystem. Vad kör du själv? Och vad CAD:ar du för något?` /Kristian |
|
|
theprophet: Snygga fälgar måste jag säga! Har inte sett något liknande på E34 innan. |
|
|
K.Kierkegaard: Jag sitter mest ocj leker lite så ädra för skojs skull =) Ritade mycket högtalare när jag var yngre! Nu tänker jag använda det till att realisera Designer av olika slag.. Jag sitter nu mera och leker mest med 3Dsmax, fast jag har Autocad med fast jag har aldrig lärt mig det lika väl! Försöker fräscha upp minnet nu! Tänker väl bit mig in i Autocad så jag kan lära mig att göra mera kvalificerade ritningar etc senare =) Haglund2306: Bilden är ifrån förra ägaren och jag fick inte med dom fälgarna.. men han har dom kvar och jag ska kolla om han vill sälja dom till sommaren... För jag tycker likadant! _____________________ Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
Scheckheft |
Hej, Kirkegaard, chromeline exempel ser du här: Länk /Scheckheft Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.