|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Z3c: Om du läser lite noggrannare så står det att det är bilder på personen ifråga och INTE bilen. Finns ju redan ett bilgalleri här på sidan. ______________________________ Mvh Tomas Min f.d. 735iA -88 Länk |
|
|
Det var visst inte jag som var sent ute, funktionen verkar vara ny. Håller med om att översikten ser lite plottrig ut, men det kanske blir bättre när fler har laddat upp bilder? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
| Så är jag äntligen tillbaka efter en tids julledighet och vad möts jag av när jag går in på BMWPower? En massa motbjudande nunor på all sköns herrar! :-) Låt inte BMWPowers seriösa layout övergå i en vulgär röra av bilder. Om bilderna skall vara kvar anser jag att de bör placeras under respektive persons användarinformation. Som det ser ut nu känns det som hela forumet kommer urarta. | |
| har man laddat upp en bils då....lite gammal bild bara kanske..:) | |
|
Tycker också att det blev väldigt grötigt! Ha bilden under varje persons info. Snart har vi smile gubbar och stora bilder på bilar i varje inlägg... Kolla bara på honda klubbens forum, hhhuuuuu ;( Ägare till 490 friska BMW hästar! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
|
Kul... Min skrothög: Länk |
|
| aha.. Så här ser jag ut | |
|
Ok, nu har jag laddat upp en ny bild på mig utan tomteluva å skägg. Man får väl hoppas att den inte blir bortplockad oxå...blir den det får jag gå till plastikkirurgen å göra nåt åt mitt utseende! mvh//Erik Ancilla, face mea laganum! |
|
^LS^ |
Här är jag! Skåål! =) = - - - - - - - - - - - - = Fullgasväxling, javisst! = - - - - - - - - - - - - = |
| Antingen tappar man all respekt eller så medför bilden att slipsgossar håller sig ifrån munhuggeri :) | |
|
roligt att få ett ansikte på folk.. Nu även på mig. /Jimmy |
|
|
Powerkjell: Garvar gott _____________________ Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
Tycker inte att det ser så dumt ut med bilderna i kanten!! De är ju inte skitstora direkt. Alternativet skulle väl vara att sätta dit en symbol som visar att man har bild i användarinfon. Min bil: Länk |
|
|
t.ex. kameran som finns på rubriksidan! Min bil: Länk |
|
|
Hehe roligt som sagt att få ansikten på grabbarna! Här har ni mig! /Klas |
|
518i slow mobil |
jag tycker det ser bättre ut när det e små bilder här i kanten... dock skulle man nog kunan slopa den lilla kamerabilden helt på rubriksidan.. .eller? E28, REAL power for REAL men! |
|
Tommie skrev i nån annan tråd att bilderna på rubriksidan troligen kommer att slopas framöver. ________________________________________ Länk |
|
|
Och nu har även jag bild :D |
|
| Snygg tröja Nisse! | |
|
:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.