|
|
|
|---|---|
|
Hej fick punka ikväll när det var -15 . Det var inte så roligt. Som tur var gick det rätt fort att byta och det var faktiskt luft i reservhjulet. så jag vill påminna alla att kolla lufttrycket i reservhjulet också. MVH Daniel ~~~~~~~~~~~~~~ Länk | |
| nu vet vi...;) | |
|
Alltid bra att he en "reservhjulpåburk" med sig i nödfall... Man vet aldrig vad Murphy får för sig! /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
| Hoppas du hade vantar med dig =) | |
|
Krängde av hela däcket från fälgen på farsans bil för nån dag sen, då var det runt -20 här... Inte så roligt att byta... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Jag har reservdäck men inget fälgkors :( ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Deejaywasp: blir kul när du har punka... Har varit med när vi hade allt utom ett reservhjul... Då funderade man varför domkraften och fälgkorset var med... //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
|
Skruven i min domkraft har skurit... Det går men är trögt ;-) /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.