|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada ! Någon som vet något om Europabil i Gbg?? Har beställt en 523 Ia steptronic 1999 med 7800 mil tror att den har nästan allt,förutom navi/Tv. pris 225000 Är priset rimligt? | |
|
Vadå snålwerner? 225k låter liite mycket. Har dock hört mycket bra om Europabil. Har en kompis som tog hem sin 540 från dem och han är supernöjd. |
|
|
Har själv köpt en bil genom dem och kan bara varmt rekommendera deras tjänster. Kanske lite dyrt men det ingår ju en del i köpet: Garanterade mil och ej krokad samt en månads garanti och ett års svensk bilgaranti. Hoppas att du blir nöjd. |
|
|
ml99>>krokad??? Menar du dåligt riktad och således sned? :)) /Dominik |
|
| Beställde min tidigare bil av dom, 523iA -97, mycket bra och pålitlig firma. | |
|
Hej igen nu kan jag med andra ord pusta ut=) Skönt att höra att bra saker om europabil. Jag glömde tillägga att bilen har m-paket. Är priset högt ? För ett fint exemplar? |
|
| lite i överkant | |
|
Tycker att det låter kraftigt i överkant verkligen. /Simon |
|
|
Instämmer, definitivt i överkant ________________________________________ Länk |
|
| Vad skulle ni betala för motsvarande bil ? | |
| "Kraftigt överpris" håller nog inte med! Bilen har ju trots allt M-Paket vilket inte är så vanligt! Kika runt bland annonserna så får ni se. | |
|
Har kollat runt en hel del men tycker att priset verkar rimligt. Visst 225 är mycket för en (gammal) bil, men dom står sig rätt bra i pris tyvärr =) Jag får bilen om ca 2 veckor ! LÄNGTAR !!! =) |
|
|
Har också köpt en 523 -98 engång av dom .......... dock till ÖVERPRIS. Men det ju lätt och vara efterklok....:-( OO=00=OO Go & Gla Kekschokla |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.