|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Har haft en nedrans strul med min bakvagn... Efter mycket om och men, har jag fått bita i det sura äpplet och byta stötdämpare bak, för dom läckte i "luftfjädringen"... Men får nu upp ett felmeddelande ibland... "Self level susp inact" Nivåreglering avaktiverat alltså... En gång blev det så att bilen höjdes jättemycket bak, och såg helt mongo ut... :-( Verkade inte spela nån roll, hur jag än grejade, och slog, av, låste, larmade, och grejade, så kom felet ändå... Men sen helt plötsligt när jag startade var det borta, och bilen var "bra" igen.... Men felmeddelande återkommer fortfarande ibland.... Är det nån som vet vad detta betyder? Tog ur kontakterna vid givarna, vid länkarmen bak, och sprejade lite kontaktsprej, och tyckte mig få felet lite mer sällan, men det kommer ibland ändå.... Svårt att få BMW att kolla efter fel, när felet inte är hela tiden.... Nån som fattar nåt...?? mvh/ /Tommy Power Barns beskrivning av en hästkraft: - "En hästkraft är den energi som går åt för att dra en häst femhundra meter på en sekund." (Eyvind 10 år) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.