|
|
|
|---|---|
|
Samling vid Atollen vid halv elva på förmiddagen, för er som är sugna! Mvh Patrik | |
| Var ligger Atollen? | |
|
Jag kommer inte ifrån Jönköping så jag har lite svårt att förklara, det finns säkert någon som kan lite bättre. Men det är en parkeringsplats nere i centrum, ligger en sjö och en Preem mack ganska nära..... Mvh Patrik |
|
| Jaha... Är det vid den parkeringen som ett gammalt hus brann ned för några år sedan? | |
| Macken ligger på höger sida om rondellen om man kommer från stan sett va? Åker du rätt igenom så kommer du så småningom till Subaru på höger sida efter nästa rondell och fortsätter du sedan framåt så ligger A6 sedan lite längre bort på höger sida eller? | |
|
Jo det kan nog stämma, det är iallafall på denna parkeringsplatsen jönköpingsborna brukar samlas när det vankas streetrace..... Mvh Patrik |
|
|
VAr ska racingen vara då????? M-POWER!!!!!!!!! Länk |
|
|
Oki, fårse om jag dyker upp då! |
|
|
Tror det ska vara på Tenhultasjön. Mvh Patrik |
|
|
Jag ställer..... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
ha ha!!! "jag ställer" fattar ni :) ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Nä, förklara!! Mvh Patrik |
|
| Vem anordnar tillställningen??? | |
|
"Jönköpingsborna" Mvh Patrik |
|
|
Jönköpingsborna?? Skulle det vara jag då... ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Har vi kommit fram till var det ska vara då? ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Tenhultasjön har dom sagt innan, men det märks ju vart konvojen tar vägen........ Mvh Patrik |
|
| Jag tror att det är väldigt många andra på Tenhultasjön. Var där för en timme sedan och då var det 15 bilar! | |
|
hmm.. ok ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.