|
|
|
|---|---|
|
Är det nån som har lyckats med detta eller sett nån bil som har detta?? Tänkte nämligen byta front på min e30 till våren då den har varit för intim med en isklump =( Började fundera på en E36 M3 front, men om det är alldeles för mycket jobb så är även nån annan snygg front intressant. Kom med förslag och bilder på olika fronter!! Är det nån som har nåt till salu så är jag intresserad!!! | |
ant |
skulle tippa på att inte allt för mycket passar. satsa på en annan front istället. kanske en seidl front. hgar sett en sån front efter att nån här på forumet länkat till den. den är lite ovanligt och mycket snygg faktiskt. sök gamla inlägg så hittar du den säkert. ========== Länk |
|
ant: har kollat på den, men är det samma som du menar så kostar den ju lite för mycket. 5000:- Har du några andra förslag? Kan tillägga att jag har inte räknat med att m3 fronten ska passa utan modifieringar. Håll med om att det skulle vara fränt om det skulle gå att ordna. |
|
| Om du hellre vill ha E46 M3 front så har rieger en sådan har jag för mig... Som ska passa på e30. | |
|
jag hade en m3e36 front på min e30. Den måste kortas på bredden och förlängas på sidorna. RB |
|
|
TG_Rossi maila om du vill ha en bild. RB |
|
|
Kollar bara om länken till min bil funkar! Min bil: Länk |
|
|
jorå det gör den? ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
RILLE BRUHN: Tack för bilden. Grymt snyggt med den fronten!! Måste ha en sådan. Ses kanske på flyget till sommaren då. Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.