|
|
|
|---|---|
|
Halloj ! Jag är på väg att köpa en Bmw 528 m M-paket av års modell 1999. Bilen har rullar 13500 mil och är i mycket gått skick och en hel del utr... Tyskimp. Är jag helt knäpp om jag betalar 200000 ??? | |
|
Låter aningen dyrt, men om den har rätt utrustning, dokumentation och skick så kan det vara något att satsa på. Betala hellre mer från början och lite i slutändan istället för att betala lite i början och mycke hela tiden (reparationer m.m.). |
|
|
Haglund, det intressanta är att få en så billig total månadskostnad anser jag. "Betala hellre mer från början och lite i slutändan istället för att betala lite i början och mycke hela tiden" är mer en skröna än fakta anser jag. Snålwerner titta på se.mobile.de och www.bmw.de och jämför. Spontant tycker jag att 200 KSEK låter väldigt dyrt, speciellt om det är en sedan! Lycka till! /Simon |
|
|
simon_en: "Snålwerner titta på se.mobile.de och www.bmw.de och jämför. Spontant tycker jag att 200 KSEK låter väldigt dyrt, speciellt om det är en sedan!" Sen när finns 528 som coupé? ;) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Bumper....tänkte mer på kombi själv...:-) /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.