|
|
|
|---|---|
|
Länk Har någon kollat in denna 325ix i Norrköping? Det är en firma som heter Bra-X som har den till salu. Har någon erfarenheter av dem? Min uppfattning är att en ix står sig lite bättre i värde jämfört med övriga E30, stämmer det tro? ________________________________________ Länk | |
|
Hej wolv. Min bror köpte en E30 324 (dizel) av dem. Avgassystemet var bytt för någon månad sedan, men när min bror lagom kom hem så börgade det låta och han har fått byta hela systemet, dessutom så hade han lite konstiga ideer om vissa saker till ex att det inte var några som helst problem att "ställa på" en bil som gått 24000mil det spelade ingen roll att den gått mycket det håller ändå. Men det var nog ett ganska bra köp endå. |
|
|
I somras var prislappen 89000kr om jag kommer ihåg rätt, och om det är samma bil som stod på deras område! _____________________________________ När det gäller körglädje så är svaret E21! Länk |
|
|
Det var inte samma bil. bra-x har importerat ett antal 325iX och tar dessutom in på beställning. Äldre bilar är ju svårare att kolla mätarställningen på .... Mvh, Steaman |
|
|
På deras egna sajt har den den utannonserad för 85k. Det stämmer med färgen (briljantröd) och utrustning med den som finns här på BMWPower för 50k. Vad har du för erfarenheter av dem steaman? Hur är priset? Jag gjorde ett inlägg i värdering, men ingen har svarat.... det finns så få 325ix ute på begmarknaden så det finns inget att jämföra med? Ligger de generellt sett mycket högre än standard 325? ________________________________________ Länk |
|
|
Jag har funderat på att skaffa en iX att ha som vinterleksak och för ca. 6 veckor sedan så jag ringde på en annons som fanns här på Power. Samtidigt fanns en annan iX utannonserad från bra-X på bytbil.com. När jag ringde på annonsen så svarade man att det var olika bilar, man ville heller inte snacka om de annonserade bilarna utan ville att jag skulle beskriva vad jag ville ha så skulle man ta hem en bil till mig. Det är det enda jag vet, sen kan man ju alltid spekulera! Mvh, Steaman |
|
|
De har haft en 325ix, brilliantröd 4 dörrars stående i över ett år! Och jag kan nästan garantera att det är samma bil. Kostade som sagt 89000 först, sänktes sedan till 85000. Ser riktigt fin ut när man åker förbi iaf. Lite svettigt pris är det ju. Om bilen är värd de pengarna, vilket skulle betyda lite mil och mycket fint skick är det tveksamt om den skall användas som leksak;) Av vad jag sett och vad det står skulle den kunna vara värd en hel del. ix brukar inte vara så dyra. |
|
|
hej denna bil har dom haft mkt länge. mvh |
|
|
Min iX är inte ens i närheten av de summorna fast den har fått det lull lull jag vill ha! Men så har den rullat fler mil än så också... men den duger fint åt mig. Kan inte annat än rekommendera iX, underbart rolig bil på både sommaren och vintern, kan det bli bättre? --------------- Magnus M, BMWcs NORD 4047 --------------- 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 Länk Nuvarande åk:Länk Gamla bettan: Länk |
|
|
Hmm ja den är nog för dyr för mig har jag kommit fram till. Den ska ju i första hand vara en bruksbil och då är det synd att bruka "sönder" en så gammal och (vad det verkar) fin lågmilare i originalutförande. 20k är nog max för mig....sedan återstår det att se om det finns någon hyfsat fräsch ix till det priset. Helst ska den ju vara så rostfri som möjligt. Har iaf fått nys på en annan, en 87:a för 24k. Ska fundera lite på saken så får vi ser hur det slutar, jag kanske bangar helt och hållet eller oxo står jag där med en på söndag:) ________________________________________ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.