|
|
|
|---|---|
diamantsvart_bmw |
Hej, när jag idag åkte till jobbet i sthlm så märkte jag att inte det gick starta AC:n(lampan till ac:n tändes inte när jag trykte på knappen) och inte tändes lampan på knappen för luft utifrån eller innifrån, vad är nu problemet, kollade säkringarna och hittar ingen som är trasig, eller känner det av att det var 20- ute, det funkade i förmiddags??? Blev ingen BMW 535I med skinn utan en 525 IA 24 V i topp skick Länk Länk |
| Tror inta att ac startar under +3 stod bilen i garaget på förmiddagen så var den ju varm, eller? | |
diamantsvart_bmw |
Nej den va ute men idag så startade jag bilen och gick in igen, när jag kom ut så var det varmt i kupén och jag provade då att starta ac:n och det gick direkt, jaha tänkte jag då är det styrt av tempen i bilen och åkte i väg, efter en stund kyldes bilen av och jag drog av värmen och då stängdes ac:n av drog då på värmen igen och då gick det att åter starta den, min slutsats är att den styrs av kupétempraturen men jag är inte säker Blev ingen BMW 535I med skinn utan en 525 IA 24 V i topp skick Länk Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.