|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Låsaer ju alldrig upp bilen eller står och snurrar i ringar men visst kan man lägga upp den i en korsning ibland och kanske köra iväg lite kraftigt så att det spinner....... Men men... måste bero på åldern! ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Burnouts på bana kan vara mkt trevligt: Länk |
|
|
Låsaer ju alldrig upp bilen eller står och snurrar i ringar men visst kan man lägga upp den i en korsning ibland och kanske köra iväg lite kraftigt så att det spinner....... Men men... måste bero på åldern! ----------------------- Min E30: Länk |
|
|
Jag behöver inte burna med min bil, tycker den sliter däcken fort nog ändå! Jeppe A real gentleman never travels with less than twelve cylinders! Länk |
|
| Än har jag tyvärr inte växt ifrån detta dyrbara nöje. | |
| sliter de så mycket som ja tror på bakaxeln när man lägger en burn..? | |
|
Beror ju på hur mycket du tror det sliter, men antagligen... Jeppe A real gentleman never travels with less than twelve cylinders! Länk |
|
|
jaja...tar de där som att de sliter en del... är de nån som kör diffat? ser ju lite coolare ut när de spinner på båda! |
|
|
LazerEye// Din bakaxel tål en hel del stryk, men allting går att ta död på ;-) För egen del låter jag bli. Ser inte riktigt tjusningen med att burna... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk 1600/2-renovering... |
|
| Skillnad på hjulspin och burn. Som någon sa det går snabbare utan :) | |
|
Burna, aningen onödigt och barnsligt va? hehe säger jag som sladdar runt på is och snö dagarna i ända... |
|
|
Bara onödigt slit på dyrbara däck.... Men men har man råd så varför inte?! Jag fick däcksprängning på mitt vä,bakdäck, och det är ju jäkligt tråkit, tack vare B-outs. Brorsan skulle byta till vinterdäck när det var dags förra året och han kunde bara konstatera att det e bara att slänga däcken. Ståltråden syntes efter otaliga burnouts. På samtliga däck. Din Bmw är som din kropp, den behöver uppsöka verkstan ibland. Mvh:FrIIk |
|
|
än så länge har jag inte provat det med min dyrbara bmw,är nog för pedantisk och ekonomisk lagd för sådant |
|
|
En M-3:a -02 skulle nog fresta mången till Burnouts. Men det e helt rätt! Spar pengar o behåll däcken! Din Bmw är som din kropp, den behöver uppsöka verkstan ibland. Mvh:FrIIk |
|
| klart man gör, det är ju skitkul, dock inte med 730an för så halt blir det aldrig..... har efter över 20år bmw körande bara dödat en vxl i en gammal 3.0a peppar peppar | |
|
Däcken tar slut ändå... Släpper det har man misslyckats ;) |
|
|
mmm bakaxeln tar väl inte så mycket stryk om man är försiktig... bara att ha dragläge och släppa kopplingen lagomt.. i.a.f min bil är så lätt bak att det behövs löjligt lite kraft:) "Att köra framhjulsdrivet är som att bli bogserad" |
|
|
mmm bakaxeln tar väl inte så mycket stryk om man är försiktig... bara att ha dragläge och släppa kopplingen lagomt hårt... i.a.f min bil är så lätt bak att det behövs löjligt lite kraft:) orkar inte bilen utan att man måste hålla varvstoppen och dumpa kopplingen får man inse sin familjebils begränsningar!! håller med om att det är lite halvlamt att stå på samma ställe och börna, men göra donuts är helt ok! "Att köra framhjulsdrivet är som att bli bogserad" |
|
|
Här har ni några BMW-ägare (och andra) som gillar att "burna" iallafall. Länk Ganska "modigt" att göra donuts på Sveavägen. //Jörgen 325 iX - "weather or not" |
|
|
Här finns en ljudfil i ämnet... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.