|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
lägger ni några lakrissträck lr tycker ni bara de är mest töntigt?? undrar bara för eftersom när ja gjorde de en gång så kom de fram en man efter ja gjort de å så "så ska du väl inte göra me din bmw,de där är till för volvo-fjollor" me ett leende.... va tycker ni/gör?? | |
|
Med e-30:n är det hur kul som helst! Men med m5:an så verkar det bara gå sönder prylar, typ kopplingen... ;( Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
| Har nog vuxit ifrån det tror jag. Dock kan det vara effektivt när man vuxit sig bra finsk på att någon beter sig illa i trafiken och stoppar upp eller beter sig illa. Det är ju dock inte för att det ska bli svarta sträck utan för att man är förbannad. :) | |
| visst är de kul...men ja är mest skraj för å paja bakaxeln,man vet ju inte hur fräsh den är eftersom den har några år på nacken... | |
|
jag böööööörnar inte med min beemer...dels för att jag är lite rädd om den, vill inte ha sönder ngt/har inte råd med större reparationer... sen så tycker jag inte att det är coolt att börna heller...i samband med strippkörning så är det ok, för då har det ett syfte..men att bööööööööörna annars är bara onödigt, sliter på bil och däck... "Vill du bli respekterad av din avbild, får du visa din avbild respekt" - Björn Afzelius (1947-1999) Jag räds inte långmilare ! Länk |
|
|
jag brukar mest ge lite gummi till kommunens dåliga vägnät när det är dags för däckbyte. Synd att slänga massa gummi på tippen när man kan laga stadens gator med det... Köp en BMW. Då får du visseligen ta med plånboken en gång, men du får världens bästa bil på köpet! -=$¤CimmenpoweR¤$=- |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Ett bra sätt att visa på hur mogen man är, samtidigt som man förstör bilen. En maxistylad 540T har en defekt axel efter en del showande:) MVH Hasso Länk |
|
Det går fortare utan. Mvh Kim |
|
|
Jag har aldrig "burnat" på torr asfalt ,däremot är det kul att göra "donuts" med iX:en på snö. Nästan fullt rattutslag ,i med ettan och kliv av kopplingen,man blir dock yr i huvudet efter ett tag,när man sen åker därifrån så ser man en fin liten cirkel med ca 4 m i diameter,görs med fördel i mycket lössnö :) //Jörgen 325 iX - "weather or not" |
|
betriebsanleitung1 |
Sätt röda lampor i hjulhusen också . |
|
va?! 325 iX - "weather or not" |
|
|
I somras körde jag tills chorden kom fram och bakaxeln gick på lunch... Tycker det är hemskt roligt, men det är nog slut på det nu. Dock har jag lite idéer hur man minskar slitaget på bilen och bara kör slut på däcken; två spolarmotorer fastsatt i hjulhusen med strömbrytare i kupén med någon hal (men ändå lättflyktig) smet i... Det gick en Amazon kombi med en sån anordning här i stan för ett par år sedan, fränt med ställ i VARJE liten korsning....=) *something wicked this way is coming* |
|
|
Nope;...jeg er for gammel til burnout ;-) BMW - Freude am Grazat fahren ! |
|
|
Det händer, som här i somras på Gävleträffen :)Länk Mvh/ Micke t |
|
|
Oj oj oj Wicked (Ronnie) sluta upp med dina uppfinningar NU!!! //Cosmos "Borrows My Wallet" E28 Registret #160 |
|
E30poppe |
Men RÅÅÅÅOOOOOONAN lille (Wicked) lugna ner dej... Sådana där konstigheter håller inte i längden... TOMTE!!! =) |
| Tyst på er nu för fan, det har ju fungerat i en Amazon, vaför inte i en Bumse? | |
|
verkar så här långt att dom flesta inte gör nån "burn"...men de beror ju på vilken bil man har,många har ju rätt nya!! E30 och E21 är typiska "burnbilar"... |
|
|
Hehe Wickeds idé var om inte annat.....uppfinningsrik och man kan säkert ha skoj på det sättet. Inget som jag skulle ge mig på iofs. Jag har inte gjort en enda burn med min bil...lite för feg och pedantisk för det ________________________________________ Länk |
|
|
Snackar vi riktiga burnouts? Dvs. stå still o spinna? För det har jag aldrig gjort och kommer heller aldrig göra! (nej jag är absolut inte gammal ;) Men däremot blir det lite snabba starter ibland som medför ett härligt däckskirk samt lite rök haha! Fast med 255:or bak blir det rätt dyrt för pappa :P LOL! =) /Manray/ |
|
|
Jodå, det händer men är inte så vanligt, inte med BMW:n i.a.f. Åker oftast på 17" tummare och det sliter så mycket, speciellt med den sänkningen jag har. Dock skulle jag lägga om två v-däck så då passade jag på att ha lite roligt. Testade bl.a. hur långt bilen spann och det blev ca 50 m! Vid ett tillfälle stog jag stilla och spann med sån fart att automaten skickade i trean dessutom, då kan jag lova att det var rökutveckling!! En äldre herre kom förbi och frågade om bilen brann!! Trots åldern måste jag erkänna någon slags pervers böjelse för hjulspinn, och då speciellt andras! RAWLAW V8:a bruksbil Rad4:a i hobbybilen Where did I go wrong?... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.