|
|
|
|---|---|
|
Hej!! Jag undrar om någon vet var man kan på tag på billiga spoilerläppar till standardspoilern på en e36.. Tack på förhand //daniel | |
|
Gör som jag, inhandla en Reigerläpp hos Dalhems för 1900kr, perfekt passform. Dock skall jag tillägga att jag precis inhandlade min tredje läpp på ett halvår. Första snodde några idoiter och den andra (två dygn gammal) gick i småbitar då jag klippte en grävling på motorvägen. Nu är den tredje läppen beställd och lev. men monteras inte förrens till våren. Så tänk på att inte ha bilen på "skumma ställe" om nätterna för den är ju ganska lätt att sno... och även att med denna läpp så får du en grymt låg markfrigång. Detta naturligvis beroende på om du sänkt bilen el. ej. Själv så kör jag med nästintill maxsänkning och då fick jag en marfrigång fram på ca 6 cm. Och det kan vara jävligt jobbigt och att komma fram överallt inom stan är ju bara att glömma... men vill man vara fin så... Lycka till Mvh Jimmy P.S: Jag har bilder om du är intresserad av hur det kommer att se ut. D.S |
|
|
Tillägg: Naturligtvis kan du ju kolla här på Börsen om de finns några här. Har sett nån för ett tag sedan. Vill bara snällt be dig att inte köpa en "beg" spoiler el. dylikt utan att få se kvitto på delarna. Följs detta så får vi som inhandlar delarna ärligt behålla våra bilar intakta. Så stöd ej idioter som sabbar ärliga människors ögonstenar för att tjäna några ynkliga svarta slantar... Lycka till igen... |
|
|
Okej tack för de.. Jag hade faktiskt tänkt köpa den spoilern som sitter på den lila bilen på dalhems hemsida.. Va det den du köpte eller??? Tack igen!! //danne |
|
|
Nopp, min läpp är den på bilden ovanför i detta utförandet grön. Artnr. 00049009B. Skillnaden om jag har förstått rätt är materialet och den främre delen. På "min" så går läppen även framåt alltså i bilen färdriktning och inte bara nedåt som på "din". Smaksak kanske, vet ej? Problemet som du skriver om i din andra tråd råkade jag utför då jag fick köpa ny hållare till mitt högra dimljus då läppen stals pg aav att de jäv*** hade sparkat och förstört även det. Då köpte jag en ny hållare som passade perfekt på bilen men som dimljuset inte fastnade i. Jag tror det va en gammal modell av dimljus kontra en ny modell av hållare. Fick limma skiten. Men nu har jag ju ändå inte kvar något av dem pga grävlingen som jag skrev om innan. Nu blir allt nytt i fronten - skönt. Lycka till... |
|
| Aha.. Den gröna såg jag inte... Den va mycket finare.. Tack för de.. Jag siliconar fast dimljusena istället.. Har ju inte så stor betydelse om man riktar dom rätt från början.. Tack för alla tips.. | |
|
Jimmyboy: Snackar du om en läpp som sätts på orgianlfronten eller? Isåfall, kan du skicka nårra bilder till mig på det då plz?? mvh Daniel ------- Finns på icq: 60288954 "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.