|
|
|
|---|---|
|
Min bil startar bara med full gas, efter man sågat på startmotorn ca 1 min, den tänder lite hela tiden. Då den startar går den på ca 500 varv max i 1 min, med full gas. Om man fortsätter och såga går den tills batteriet tar slut. Bilen har ståt i många år. Tändstiften är bytt, den klottar lit mer på fyrans cylinder än alla andara. Bensin får den, tycker det verkar vara rätt så passligt. Nåon idé, minna e´ slut. | |
518i slow mobil |
insugsgummin och packningar låter det som... kolla även upp soppapump och spridare... E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
Det vissade sig vara en spridare som antagligen ärgat åter. Nu undrar jag om det finns något meddel att läga i tanken, har ingen direkt lust att börja plocka bort insusget. Får be om ursäkt för den dåligt formulerade rubriken. |
|
518i slow mobil |
spridarrengöring till att börja med kanske... finns på t.ex mekonomen... E28, REAL power for REAL men! BMW e28 registret #154 Länk Hellre blyfot och lustgas än simfot och syrgas Fick körkort 26/9 15.30 =) |
|
Namn skulle vara bra, från Finland. Har ingen lust att åka till Svergie och köpa meddlet. |
|
|
Redline bör finnas lite överallt. Länk Bmwcs 3381 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.