|
|
|
|---|---|
|
på väg hem ser jag en E-34 touring ståendes i diket med fronten mot vägen, precis när jag började fundera på hur lessen ägaren måste vara över att frontspoilern låg bredvid bilen ser jag att det står en bil vid sidan om och att det var folk som fick jävligt bråttom när dom såg/hörde att jag kom, ser i backspegeln att dom drar iväg eller vad det nu kallas när man försöker att axa med en traktor med embemet 740 på bakluckan, försökte hänga med för att få ett regnr men tyckte att det gick lite för fort när vi närmade oss 120-130 mitt inne i byn, jag blir så jä**a förbannad när jag ser bilplundare, inte nog med att man ska dras med att man kanske kört i diket eller fått ett haveri så ska man oxå drabbas av dessa jä**ar som inte fattar skillnaden på mitt och ditt.... ville bara skriva av mig lite så att jag slutar att skaka av ilska och frustration. Frazze | |
|
Förjävligt,skulle vara enda fördelen med en traktor 740 kanske,ingen som vill sno några delar när man fått motorstopp! //Jörgen 325 iX - "weather or not" |
|
|
nä fan det skulle ha varit skotpengar på såna där dumdjävlar A.k.a Night'o Kid The driver ho race by night icq:137785585------------- - Team turbo addicts - The turbo ABusers www.come.to\turboaddict(snart) på en stripp nära dig nästa år När ska BMW sparka ner audi fråm toppen och ta över superstage!!! |
|
|
Alla traktorer är inte snälla. Det finns en 240 traktor i Väsby som knäpper rätt så många på fingrarna. Jag vet! Jag blev från åkt på frestavägen även fast jag kan den vägen utan och innan. Vid tillfället hade jag en steg 2 impreza. :) |
|
|
>>745an<< Frestavägen är ju en rätt rolig väg annars,har du svängt av mot Skålhamra någongång? (vänster i korsningen efter Hagby om du åker mot Täby), typ en halvmil med rätt smal krokig väg. Eller är det inget för mercan kanske?, hehe :) //Jörgen 325 iX - "weather or not" |
|
|
Bara när jag har varit på väg till Täby GK. Mercan är det flås i men den är ingen kurvracer och ffa ingen frestavägsracer. Det är en glidare som jag har för tillfället. Jag har flera andra projekt på G som till och med skulle betvinga skålhamravägen. Har dock kört vägen med två hjuliga maskiner. En qvarna (480) och en GSX 750 RR (inget optimalt fordon för den vägen, sämre än MBn) :) |
|
|
Farligt om det är någon hundägare ute och går bakom någon kurva dock! //Jörgen 325 iX - "weather or not" |
|
|
Man kan ju alltid tuta?!?!?!? ;);) |
|
|
Ja ,det brukar ju vara populärt! 325 iX - "weather or not" |
|
|
Det finns gott om slödder ute idag. Här hemma hittade en kompis en stulen E36 som stod övergiven på en grusväg förra sommaren. Fälgar och stereo var borta. Flera personer hade sett en blå E34 Touring försvinna från platsen, otroligt att BMW-ägare kan ta bildelar från andra BMW, att man inte kan tänka ett steg längre och inse hur det är när man själv blir drabbad nästa gång. BMW 7er-Burnouts is for wannabees! |
|
|
Åkte nyligen förbi platsen där bilen stod men den var borta så man får väl hoppas att det var ägaren som flyttade en komplett bil i det skick som han hade lämnat den! 745an- det handlade inte om fart utan om vanligt sunt bonnförnuft, att hålla ca 120 mitt i stan är dumt, klart jag vet att inte alla traktorer har LGF-skylt och harv, har en kompis med en 240 utan trimmad motor som jag inte har en chans mot om det börjar kränga lite, men inne i stan kör man inte så! även mitt i natten kan det komma folk från krogen eller ett tidningsbud och det vet man ju hur mycket trafikvett en cyklist har.... :) Frazze |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.