|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bmwlover: Ökade slaglängden???!! Inte trodde jag väl att det fanns vaiabla vevaxlar i M5...:-) Måste väl i så fall bero på dåligt chip med fel bränsle-luft blandning. Länk spar till en.... |
|
|
Får fälla in att 3,8 inte har Nürburgringpaketet som standard, det är extrautrustning (kod 782) och säljs ihop med servotronic (216A) upp till och med 94 års modell. 95:an har det som standard men utan servotronic, måste beställas extra om det önskas. Standard 92-94 är Adaptives M Fahrwerk, ett EDC chassi utan kontroll möjlighet för föraren, det arbetar under tre referenser: sport, normal och komfort. //Sniffer |
|
|
sniffer: Ställer det om framdämparna med då el. och hur ställer det om sig, genom förarens sätt att köra? Funderar på om det är sådana dämpare jag har bak på min. Sitter behållare bak på höger sida kopplat till dämparna men inga fram. Länk spar till en.... |
|
|
Tjo En dag så sak det allt stå en M5 3,8 Touring på min gård iaf!! Tjejen hon har en häst så hon kan säga vad f*n hon vill hehe.! Fast hon okmmer då verkligen inte att hålla med mig.. för hon vågar knappt åka 525 Touring, när jag börjar gasa och leka lite! Men det beror på damen och hur känslig hon är det dära =) _____________________ Om allt verkar bra så är det uppenbart nått fel... |
|
|
LNBT: jag ursäkar, var lite trög o oklar i knoppen då jag skrev inlägget..., men jag står för ev. fel... Har för mig att jag läst en tidigare tråd om detta. men vet inte vilken... ///M-power for the folks!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.