|
|
|
|---|---|
| Någon som vet om en orginal m3 front passar på en 323ci 00 | |
Dino |
Nej det gör det inte , men där emot finns det M-spoiler fram att köpa "M-paketet" men det är inte samma spoiler som sitter på M-3an däremot så ser den nästan likadan ut . M-MotorSport |
|
Originalet passar ej 323ci men man kan beställa från rieger, den ser exact som M3-fronten. gå på www.mhstyling.se eller på riegers hemsida www.rieger-tuning.com |
|
| varför passar inte m3 fronten är fästena olika eller | |
| Vet inte, men om du köper från reiger sparar du dessutom ca 5000kr för bmw ville ha 10 000kr för sin front som passar E46 ci | |
|
Kanske fel inlägg men vet nån om M-fronten till "face-liften" passar "den gamla" fronten på E46?? /Johan |
|
|
M-fronten passar på den gamla e46. Jag har själv bytt till en sådan det är inga problem se till att köpa bromsluftslusar.Hör av dig om det är något. gh |
|
|
JONTAN, M3-fronten passar inte eftersom M3 har bredare framskärmar än övriga E46. |
|
| så m3 fronten är bredare än orginalet..går det inte modifiera den så att det passar | |
|
JONTAN: Köp en M-front till face liften istället... Den är ju också skit snygg enligt mitt tycke. Så slipper du ju modifiera. Master vet exakt hur du ska göra... /Johan [CUL8ER] |
|
| master..går det att få på en orginal m3 front på min bil eller passar den inte alls | |
|
Nej m3 orginal går inte det är som Henrik A säger den är bredare. M-front till nya e46 passar på din bil men vill du ha m3 look så får du titta på Rieger eller Kerscher. gh |
|
| ok vet du vad en sån m front kostar | |
| Hela M-aerodynamikpaketet (främre stötfångare/spoiler med dimljus, sidokjolar och bakre stötfångare) kostar 12.500:- hos Need For Speed. Jag skulle inte nöja mig med att byta bara fronten. Det kommer inte passa bra ihop med resten av bilen. | |
|
En kompis till mig har en 330T-02 med bara M-fronten och det ser kanon ut. Så jag tycker inte du behöver köpa ett helt paket om du inte vill... /Johan [CUL8ER] |
|
|
Okej, smaken är som... Jag tycker i alla fall inte att min M-front skulle se rolig ut tillsammans med original sidokjolar och bakre stötfångare. Frontspoilern blir för djup i förhållande till sidokjolar och bakre stötfångare. |
|
| Undrar hur man byter fronten var sitter skruvarna och e det svårt ...jag har bytt på en e36 innan och det var inte så svårt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.