|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Kör med 15" orginal fälg. Ska ha på 17" till våren, väntar bara på att snön ska smällta och att det ska bli varmare ¨ bobby |
|
|
Äger inte en plåtfälg ens! På BMW:n är det 17" på sommar och original 16" på vintern. På min Peugeot 205 sitter det 13" alufälgar både sommar och vinter. Hur snyggt som helst! Micke |
|
|
Hej! 16" BBS Split på vintern, och ska köpa 17" Alpina till sommaren. Jag avskyr både plåtfälgar och kapslar. Orginal fälgar går, men jag tycker ändå det ser dumt ut. Och jag förstår mig inte på människor som köper en nya M5:a och inte lägger till 25' så de får en extra uppsättning fälgar till vinterbruk. Men jag verkar vara ensam i världen med att tycka så. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
| 16" original fälgar på vintern 20" alpina på sommaren... | |
|
Kör inte M3:an på vintern. På Ladan har jag rostiga 13" plåtfälgar. Däcken 155breda..... Jan BMWCS # 3966 |
|
|
Orginal plåtfälgar med orginal navkapslar på vintern är helt godkännt på min bil tycker jag. Länk |
|
Aldric |
Jag kör med svarta plåtfälgar på min granitgråmetallic BMW, det ser faktiskt någorlunda ok ut, kompisen kallar den för "NASCAR:en" .. *S* :) |
| Borde vara olagligt med plåtfälgar... | |
|
Hade det varit olagligt så hade jag fått ställa av bilen på vintern :) |
|
|
Varför skulle det vara olagligt med plåtfälgar då? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| 16" Alu på vintern. Finns inga plåt till m5an va ja vet. | |
| Jag har plåtfälgar, med BMW navkapslar. Ser helt ok ut tycker jag. Ser ingen anledning att skaffa "feta" vinterdäck. | |
|
16" aluminium-fälgar på vintern (BMWs standard fälgar...225/55R16) 17" aluminium på sommaren (också standard 235/45/R17) försökte att få tag på mindre storlek i vinterdäck på plåtfälgar men då sa bmw att endast aluminiumfälgar med minst 225/55R16 är tillåtna på min bil.... väldigt trist. känns hur onödigt som helst. Hälsningar Stephan |
|
|
14" svarta plåtfälgar på E30 (slängde de fula Biltema navkapslarna som kom med bilen) 15" originalfälgar modell "kapsyl" på E36 Jag tycker navkapslar ser förj-vliga ut. Original BMW navkapslar kan dock tolereras för vinterbruk. BMW - vad annars? |
|
M-FREAK |
15" orginal på vintern. 19" BBS på sommaren |
|
Kör en V-o 745'a! :) *Best Man Wins* ________________ Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.