AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
269

Ersätta kassettlåda med något annat?

Hej alla
Har just köpt en 540 -96. Den är utrustad med en förvaringslåda för 6 st kassetter i mittkonsollen. Då jag inte spelar överdrivet mycket kassetter vill jag ersätta denna förvaringslåda med något annat. Ett enkelt fack eller motsv. Har någon av er ideér om vad man kan sätta dit och hur skulle jag vara tacksam.
God fortsättning. Sten
ludde
jag hade själv en kasset låda och jag slaktade den och behöll endast ytterhöljet och locket. tog bort allt i, det sitter bara ihop klämt ej limmat. och vips så har man fått en förvarings låda för ex. snusdosa,nycklar,telefon,m.m.
Det finns ett original fack att sätta där kassetlådan sitter, så slipper man att göra om det som sitter idag..

/ Andreas
När jag kollade hos BMW så fanns det inget annat än klumpiga dryckeshållare att stoppa dit, så jag gjorde likadant som ludde.

Fredrik M - Z3 2.8
Länk
Visa användare
4.705
J.L
BMW M2-24
Enligt ETK finns det ett likadant fack, fast för CD-skivor. Förmodligen inte billigt förstås.

BMW 7er-Burnouts is for wannabees!
Tack för svar, alla.
God fortsättning Hobbekatten
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
det ska inte var så dyrt med cd fack där! Visserligen har jag en katalog från år 2000 och där kostade om jag inte minns fel 100-200kr!

MvH Bmw 4-ever
Jag har ett original bmw förvaringsfack, du får det för 150:- inkl frakt..

/ Andreas
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.